خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۷؛

برتری ۳ گله پرسپولیس بر صبای مرفاوی / شاگردان دایی به رده سوم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۷

پرسپولیس با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و به رده سوم رسید و صبای قم نیز با همان ۲۸ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس بازی با صبای قم را با ۳ گل برتری به پایان رساند تا شاگردان دایی به رده سوم جدول برسند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تیم فوتبال پرسپولیس میزبان صبای‌قم بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.

در نیمه نخست ابتدا در دقیقه ۱۲ محمد عباس‌زاده موفق شد گل راحتی را وارد دروازه صبا کند تا سرخ‌پوشان را پیش بیاندازد. پیام صاقیان که از گوشه سمت راست محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه صبا را داشت شوت ناامید کننده‌ای را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد که شوت آرام این بازیکن را عباس‌زاده در بین راه دور از دستان طهماسبی دروازه‌بان صبا به تور دروازه دوخت و با ۳ پشتک این گل را جشن گرفت.

در ادامه در دقیقه ۱۹ علیرضا نورمحمدی موفق شد بر روی ارسال کرنر خلعتبری و اشتباه فاحش دروازه‌بان صبا در خروج از دروازه گل دوم را به ثمر برساند تا خیال دایی را بر روی نیمکت راحت کند.

اما در دقیقه ۳۸ علیرضا فغانی در درون محوطه جریمه پرسپولیس خطای پولادی را بر روی بازیکن مهاجم صبا گرفت که البته صحنه مشکوکی بود چراکه بازیکن صبا نامتعادل بود ولی فغانی اعتقاد به پنالتی داشت. رضا عنایتی پشت ضربه پنالتی ایستاد که البته ضربه این بازیکن را نیلسون مهار کرد تا باز هم ستاره این روز‌های پرسپولیس باشد و عنایتی را در به ثمر رساندن دوازدهمین گل خود ناکام گذاشت.

در نیمه دوم باز هم برتری از آن سرخ‌پوشان بود و شاگردان دایی با توجه به اینکه صبایی‌ها برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند سعی کردند از ضد حملات استفاده کنند که بارها صاحب موقعیت‌های مناسبی نیز شدند که البته این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه در دقیقه ۸۸ پیام صادقیان موفق شد گل سوم را نیز برای پرسپولیس به ثمر برساند، ولی این پایان کار نبود چراکه رضا عنایتی موفق شد در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه دروازه نیلسون را باز کند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ پوشان به پایان برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و به رده سوم رسید و صبای قم نیز با همان ۲۸ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

همچنین علیرضا فغانی داور این دیدار به نورمحمدی، دهنوی، علی‌عسگری و پولادی از پرسپولیس و محمد آرام‌طبع از صبا کارت زرد نشان داد.

در پایان این بازی پیام صادقیان بازیکن فنی برتر میدان لقب گرفت و فرید بهزادی کریمی نیز بهترین بازیکن اخلاق شد.

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، حمیدرضا علی عسگری، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان، قاسم دهنوی و محمد عباس‌زاده

ترکیب صبای‌قم:مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی، محمدامین آرام‌طبع، فرید بهزادی‌کریمی، هادی شکوری، مسعود حق‌جو، حسین بادامکی، رضا عنایتی و مومنی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز