خبرگزاری کار ایران

سید جمال ساداتیان در گفتگو با ایلنا:

صدا و سیما برنامه مناظره با موضوع سینما را مهندسی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۴

اگر آنها صداقت داشتند من ۲ روز مدام پیگیری می‌کردیم که چه کسانی در جلسه حاضر هستند اما با سکوت صدا و سیما مواجه شده‌ایم اگر کار آن‌ها شبهه‌ای نداشت دستور جلسه و اسامی میهمان‌ها را اعلام می‌کردند.

ایلنا: سید جمال ساداتیان و علیرضا رئیسیان حضور در برنامه مناظره با موضوع سینما را نپذیرفتند و دقایقی مانده به آغاز برنامه از برنامه مناظره خارج شدند.
سید جمال ساداتیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه ما با هیچ فردی برای انجام مناظره مشکلی ندارم گفت: ۳ روز قبل از طرف صدا و سیما با من تماس گرفتند و برای شرکت در این مناظره از ما دعوت کردند. طبیعی است که وقتی فردی به برنامه‌ای دعوت می‌شود باید بداند که چه افرادی در برنامه هستند و این برنامه چه سمت و سویی دارد.
وی ادامه داد: من نیز پرسیدم که باید بدانم چه کسانی در جلسه شرکت می‌کنند اما از‌‌ همان زمان دعوت هرچه سوال می‌کردیم پاسخی به ما نمی‌دادند تا امروز صبح که اسامی را به ما گفتند که صد دردصد مشخص نبود و ترکیب شرکت کنندگان نیز معلوم نبود.


وی با اشاره به اینکه مشکلی با برنامه مناظره و میهمانان ندارد گفت: باید مشخص شود هدف از برگراری یک مناظره درباره سینما نقد سازنده سینما با هدف حل کردن مشکلات است یا اینکه هدف این است که سینما را مورد هجمه قرار دهند و یا آنرا بکوبند. طبیعی است اگر من بدانم که چه کسانی در جلسه شرکت می‌کنند با توجه به حضور آن‌ها و اهداف جلسه سخنان و اطلاعاتم را تنظیم و آماده می‌کنم.
ساداتیان با انتقاد از مرتضی حیدری مجری برنامه گفت: واقعا متاسفم که مجری جلسه بعد از خروج ما اینگونه سخن گفت. اگر آنها صداقت داشتند من ۲ روز مدام پیگیری می‌کردم که چه کسانی در جلسه حاضر هستند اما با سکوت صدا و سیما مواجه شده‌ایم اگر کار آن‌ها شبهه‌ای نداشت دستور جلسه و اسامی میهمان‌ها را اعلام می‌کردند.
وی ادامه داد: صدا و سیما اگر ریگی در کفشش نبود چرا اسامی میهمانان را از قبل اعلام نمی‌کند. این امر نشان می‌دهد که صدا و سیما و یک جریان خاص قصد داشتند تا مناظره درباره سینما را مهندسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز