خبرگزاری کار ایران

آمار گل‌ تیم‌های قلعه‌نویی به ۵۰۰ رسید؛

عمران‌زاده، زننده گل ششصدم استقلال در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۰

گل دوم استقلال تعداد گل‌های زده این تیم در تاریخ لیگ برتر را به عدد ۶۰۰ رساند که ۹ گل بیشتر از دومین خط حمله برتر است، یعنی سپاهان که ۵۹۱ گل زده.

شکست مقابل ملوان صدر جدول را از استقلال گرفت ولی رکورد ویژه ای را به نام این تیم ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، گل دوم استقلال تعداد گل‌های زده این تیم در تاریخ لیگ برتر را به عدد ۶۰۰ رساند که ۹ گل بیشتر از دومین خط حمله برتر است یعنی سپاهانی که ۵۹۱ گل زده.

گل اول:این گل را علی موسوی زد. در هفته اول لیگ برتر اول و در تساوی یک بر یک مقابل برق شیراز در شیراز با هدایت منصور پورحیدری.

گل صدم:این گل به نام رضا عنایتی نوشته شد. گل سوم استقلال در پیروزی ۳ بر صفر مقابل سایپا در هفته هفدهم لیگ سوم با هدایت امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی.

گل دویستم:این گل هم به نام رضا عنایتی نوشته شد. این گل را عنایتی در هفته بیست و سوم لیگ پنجم و در شیراز وارد دروازه فجر کرد. امیر قلعه‌نویی آن روز سرمربی استقلال بود.

گل سیصدم:این گل هم در زمان قلعه‌نویی زده شد. گل دوم استقلال در بازی هفته ششم لیگ هشتم در بازی با استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی که توسط پیروز قربانی زده شد. استقلال این بازی را ۶ بر صفر برد.

گل چهارصدم:این گل را هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال نزدند. این گل به نام عبدالجبار مومونی ثبت شده که در هفته ۲۵ لیگ نهم دروازه ابومسلم را در دقیقه ۲ بازی باز کرد. صمد مرفاوی روی نیمکت استقلال در این بازی در ورزشگاه آزادی نشسته بود.

گل پانصدم:این گل به نام یک خارجی ثبت شده. گوران یرکوویچ که گلش باعثپیروزی یک بر صفر استقلال مقابل داماش در هفته نوزدهم لیگ یازدهم در رشت شد. پرویز مظلومی آن روزها سرمربی استقلال بود.

گل ششصدم:این گل را حنیف عمران‌زاده زد. گلی که او در شکست ۴ بر دوی استقلال مقابل ملوان در هفته ۲۷ لیگ سیزدهم و در بندرانزلی زد. یک اتفاق جالب دیگر را هم این گل رقم زده است. گل حنیف عمران‌زاده تعداد گل‌های زده تیم‌های امیر قلعه نویی در تاریخ لیگ برتر را(با استقلال اهواز، استقلال، مس، سپاهان و تراکتورسازی) به عدد ۵۰۰ رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز