خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال نشسته بانوان؛

ثامن‌الحجج سبزوار قهرمان شد / نایب قهرمانی گسترش‌فولاد تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۴

در آخرین هفته رقابت‌ها، روز پنج‌شنبه، یکم اسفند ثامن‌الحجج سبزوار در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را مغلوب کرد.

در پایان رقابت‌های هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر والیبال نشسته سال ۹۲ تیم‌های برتر شناخته شدند.

به گزارش ایلنا، در آخرین هفته رقابت‌ها، روز پنج شنبه، یکم اسفند ثامن‌الحجج سبزوار در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را مغلوب کرد. در تبریز گسترش فولاد مقابل شهرداری تبریز به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم همشهری خود را شکست دهد.

سومین و آخرین دیدار نیز بین تیم‌های روان کارهای گنبد و پالایش نفت آبادان در شهر گنبد برگزار شد که تیم میهمان، پالایش نفت آبادان، با نتیجه سه بر یک میزبان خود روان کارهای گنبد را مغلوب کرد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های لیگ برتر سال ۹۲، جام ایثار، با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار، نایب قهرمانی گسترش فولاد تبریز و عنوان سومی ذوب آهن اصفهان، بسته شد. روان کارهای گنبد در جایگاه چهارم قرار گرفت و پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز به ترتیب پنجم و ششم شدند. جایگاه هفتم و آخر جدول رقابت‌ها نیز به نفت و گاز گچساران رسید.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برترین‌های لیگ نیز در شهر سبزوار و پس از برگزاری دیدار بین تیم های ثامن‌الحجج و ذوب‌آهن اصفهان با حضور قربان حسنی، دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و دیگر مسئولین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز