خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم نامه همکاری؛

تبریز در سه شاهراه مهم صاحب تراموای می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۲

طول تقریبی پروژه مورد تفاهم، ۵۰ کیلومتر و شامل دو فاز است که فاز نخست آن به طول ۲۵ کیلومتر در اولویت اول به انضمام تامین منابع مالی پروژه به صورت مشترک در قبال ارایه ضمانتنامه معتبر با رعایت ضوابط اجرایی سیستم بانکی کشور در نظر گرفته شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تبریز و شرکت واگن صنعت پارت جهت راه اندازی تراموای شهری در تبریز به امضاء رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با بیان اینکه به موجب این تفاهم نامه طرفین تمایل خود را جهت سرمایه گذاری در پروژه سامانه تراموای شهری کلان شهر تبریز اعلام کردند، افزود: اجرای پروژه سامانه تراموای شهری کلان شهر تبریز در راستای مقابله با آلودگی هوا و کاهش نیاز به حامل‌های آلاینده انرژی صورت می‌گیرد.
وی گفت: این پروژه در سه مسیر تعریف شده و با مشارکت بخش خصوصی و اجرای آن در دو سال آینده، تبریز در سه شاهراه مهم صاحب تراموای خواهد شد.
شهردار تبریز مسیرهای اجرای تراموای تبریز را به ترتیب شامل «می‌دان راه آهن تا میدان ساعت»، «فرودگاه میدان آذربایجان تا یوسف آباد به شکل U» و «کلان شهر تبریز به شهر جدید سهند» عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود با اجرای این پروژه، سرعت حمل و نقل عمومی و کیفیت خدمات رسانی افزایش می‌یابد.
نجفی با اشاره به کلیات این پروژه خاطرنشان کرد: طول تقریبی پروژه مورد تفاهم، ۵۰ کیلومتر و شامل دو فاز است که فاز نخست آن به طول ۲۵ کیلومتر در اولویت اول به انضمام تامین منابع مالی پروژه به صورت مشترک در قبال ارایه ضمانتنامه معتبر با رعایت ضوابط اجرایی سیستم بانکی کشور در نظر گرفته شده است.
شهردار تبریز اظهار داشت: طراحی و ارایه خدمات مهندسی، تامین تجهیزات، احداث، نصب، راه اندازی، آموزش، راهبری، تعمیر و نگهداری، تامین قطعات یدکی، گارانتی و وارانتی، از جمله محورهای مطالعات جامع امکان سنجی این پروژه است.
وی همچنین به مفاد تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: به موجب این تفاهم نامه، شهرداری تبریز متعهد است اطلاعات اولیه مورد نیاز را راجع به موضوع تفاهم نامه، حداکثر تا ۱۵ روز پس از امضای تفاهم نامه به شرکت واگن صنعت پارت ارایه نماید و در مقابل طرف دیگر تفاهم نیز پیشنهاد و طرح اولیه خود را در خصوص پروژه مورد توافق تا ۳۰ روز پس از دریافت مدارک به شهرداری ارایه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز