خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک مراکز خرید پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۰۷

آمار‌ها نشان می‌دهد در خیابان‌های جمهوری، خیام، اطراف بازار و مناطق ۱۱،۱۲ و ۱۷ بیشترین افزایش بار ترافیک را طی روزهای گذشته داشته‌ایم.

ایلنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۳۰ درصدی بار ترافیک در اطراف مراکز خرید خبر داد.

به گزارش ایلنا، " حسین رحیمی " با اشاره به اینکه خریدهای نوروزی کاملا آغاز شده است، افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد در خیابان‌های جمهوری، خیام، اطراف بازار و مناطق ۱۱،۱۲ و ۱۷ بیشترین افزایش بار ترافیک را طی روزهای گذشته داشته‌ایم.

وی به وضع بزرگراه‌ها و سایر معابر پایتخت اشاره کرد و گفت: آمارهای پلیس نشان می‌دهد میانگین بار ترافیک در محورهای بزرگراهی و سطح شهر تهران حدود ۱۰ درصد و در اطراف مراکز خرید حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه خریدهای نوروزی پلیس راهور تهران خبر داد و گفت: بر این اساس با مسؤلان بازار و مراکز خرید در خصوص افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها مذاکرات لازم صورت گرفته است و پلیس نیز از ساعت ۱۴ به بعد به صورت ویژه این مراکز را پوشش ترافیکی داده و با توقف‌های حاشیه‌ای و ساکن به طور جدی برخورد می‌کند.

رحیمی به پیک ترافیک پایتخت اشاره کرد و گفت: ترافیک اطراف مراکز خرید از حدود ۱۱ صبح آغاز می‌شود و پیک ترافیک عصرگاهی نیز از صبح ۲۰:۳۰ به ۲۲ خصوصا در اطراف مراکز خرید افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس راهور تهران در طرح ویژه خریدهای نوروزی شمار نیروهای خود را تا ۳۰ درصد برای بعدازظهر‌ها افزایش داده، افزود: در طول روز نیز تا ۷۵ درصد نیرو‌ها در آماده‌باش قرار دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به طرح برخورد با تخلفات شبانه اشاره کرد و به ایسنا گفت: ‌ این طرح که از حدود یک ماه قبل آغاز شده است، به طور جدی تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و در آن با تخلفات حادثه‌ساز در بزرگراه‌های پایتخت برخورد می‌شود.

به گفته سردار رحیمی، طی یک ماه گذشته با اجرای این طرح تنها دو فقره تصادف فوتی داشتیم که نسبت به ماه قبل از آن، با کاهش بسیار چشمگیری در کشته‌های تصادفات شبانه مواجه بوده‌ایم.

وی در پایان از شهروندان خواست در روزهای پایانی سال ضمن همکاری با پلیس، از توقف‌های دو ردیفه و سه ردیفه در معابر پایتخت به طور جدی خودداری کنند، چرا که در غیر این صورت پلیس به جهت روان‌سازی ترافیک و بازگشایی معبر، مجبور است خودروهای آن‌ها را به پارکینگ منتقل کند که در این راستا تمام جرثقیل‌های پلیس در آماده‌باش کامل هستند تا در ساعات بعدازظهر و شب نیز نسبت به بازگشایی معبر اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز