خبرگزاری کار ایران

تأیید استطاعت جسمانی زائران حج ۹۳ توسط ۲۸۰ پزشک

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۴

برخی رسانه‌ها از قول ما مطرح کرده بودند که اول اسفند ماه آغاز معاینات پزشکی حج ۹۳ است در حالی این تاریخ آغاز مقدمات معاینات پزشکی است.

ایلنا: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از اول اسفند ماه برنامه ریزی برای آغاز عملیات پزشکی حج تمتع آغاز شد، گفت: ۲۸۰ پزشک معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع ۹۳ را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا، " عادل مقصودی‌نژاد " با تأکید بر اینکه تلاش شد تا از اول اسفند ماه مقدمات معاینات پزشکی قبل از اعزام به حج تمتع فراهم شود، گفت: برخی رسانه‌ها از قول ما مطرح کرده بودند که اول اسفند ماه آغاز معاینات پزشکی حج ۹۳ است در حالی این تاریخ آغاز مقدمات معاینات پزشکی است.

وی مقدمات معاینات پزشکی را شامل انتخاب پزشک، تدوین و ارسال دستورالعمل و آماده سازی لیست‌ها عنوان و اعلام کرد: در حج تمتع پیش رو ۲۸۰ پزشک معاینات قبل از اعزام را انجام خواهند داد که انتخاب این پزشکان از اوایل اسفند ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است: اعزام‌های حج سال آینده از ۱۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و آخرین گروه از حجاج ایرانی ششم آبان سال ۹۳ به کشور بازخواهند گشت. این زائران در قالب ۴۵۵ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که از این تعداد ۵۰ درصد کاروان‌ها مدینه قبل و ۵۰ درصد نیز مدینه بعد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز