خبرگزاری کار ایران

قطب‌الدین صادقی با «طلسم صبحگل» به تئاتر شهر می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۶

نمایش " طلسم صبحگل " شوخی‌نامه‌ای است که براساس نمایش‌های تخت‌حوضی و نمایش‌های شادی‌آور نوشته شده است.

ایلنا: قطب‌الدین صادقی نویسنده و کارگردان تئاتر درخواست اجرای نمایش " طلسم صبحگل " را به مسئولان مجموعه تئاترشهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این پژوهشگر و مدرس دانشگاه در همین ارتباط گفت: با توجه به شرایط زمانی که در آن قرار داریم، اجرای عمومی نمایش " طلسم صبحگل " قطعا به سال آینده موکول خواهد شد.

وی در خصوص زمان مورد علاقه‌ی خود برای اجرا اظهار داشت: ماه‌های ابتدایی سال آینده برای اجرای این نمایش بهتر است اما تفاوت چندانی نمی‌کند و آنچه برای ما اهمیت بیشتری دارد اجرای عمومی اثر است.

نمایش " طلسم صبحگل " شوخی‌نامه‌ای است که براساس نمایش‌های تخت‌حوضی و نمایش‌های شادی‌آور نوشته شده است. این اثر نمایشی دو سیاه دارد و سیاه‌های این نمایش نیز به دلیل نگاه جدید قطب‌الدین صادقی به این موضوع با سیاه‌های نمایش‌های تخت حوضی دیگر متفاوت هستند، به طوری که حتی در این کار وجه دلقک بودن از سیاه بودن شخصیت‌ها بیشتر است.

رضا فیاضی، حسن دادشکر، سیروس همتی، مجید علم بیگی، ژاکلین آواره، روشنک کریمی، مهدی زمین پرداز، سامان دارابی، الهه شه‌پرست، سپیده دستینه، امین اکبری نسب، بنیامین بخشی‌زاد و عظیم موسوی از بازیگران این نمایش هستند.

همچنین الهام شعبانی(طراح لباس)، افسانه قلی‌زاده(طراح چهره پردازی)، مسعود سخاوت دوست(آهنگساز)، مجید لشگری(ساخت دکور)، لیلا جعفری(عکاس) و با این نمایش همکاری می‌کنند.

فرانک حسینی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و مریم علیخانی به عنوان منشی صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش " طلسم صبحگل " به نویسندگی، طراحی و کارگردانی «قطب‌الدین صادقی» چندی قبل در جریان سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در سالن اصلی مجموعه‌ تئاترشهر روی صحنه رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز