خبرگزاری کار ایران

وزارت صنعت اعلام کرد؛

توزیع سبد کالای خانوارهای ۴نفره به بالا از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۷

توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول بین خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از ۵۰۰هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه تامین اجتماعی از فردا شنبه آغاز می شود.

زمان تحویل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از ۴ نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره شش زمان آغاز توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه از مشمولان خواسته شده است جهت جلوگیری از ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پانصد هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه های تامین اجتماعی از روز شنبه مورخ ۳/۱۲ / ۱۳۹۲ لغایت پایان اسفند سالجاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام نمایند.

همچنین به منظور صرفه جویی در زمان به متقاضیان اکیداً توصیه می شود قبل از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روشهای ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

۱ - شماره تلفن ثابت ۸۴۸۰۲۲۲۲-۰۲۱(۹۰خط)

۲ - مراجعه به درگاه اینترنتی www. yranehkala. ir

۳ - ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های ۵۰۰۰۴۹۹ یا ۷۰۰۷۹۹

۴ - ارسال کد ملی به شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا لطفاً از طریق تلفن گویای شبانه روزی ۱۲۴ در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

درضمن زمان تحویل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از ۴ نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز