خبرگزاری کار ایران

حبیبی دراجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری: / تکرار /

اشعار مخالفان جبهه و حزب موتلفه وزن و قافیه نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۰

به یاری خداوند تا زمانی که صدق ما دوام داشته باشد، ما بر همه مخالفان پیروز خواهیم شد / انسان‌ها دو دسته‌اند دسته اول آنهایی هستند که مرگ آنها را می‌میراند و دسته دوم آنها که مرگ را می‌میرانند و مرحوم عسگراولادی به حق از دسته دوم بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: کسانی که عیششان در نبودن جبهه پیروان خط امام و رهبری است، هم برای حزب موتلفه و هم برای جبهه اشعاری را سرودند که نه وزن داشت و نه قافیه اما به هر حال عنایت الهی شامل حال جبهه و حزب موتلفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی اظهار داشت: بعد از ارتحال مرحوم عسگر اولادی تصمیم گرفته شد تا چهلم آن مرحوم رئیس جدیدی برای این جبهه انتخاب نشود و نزدیک چهلمین روز از ارتحال ایشان در یک جلسه دوست ارزشمندمان مهندس باهنر به اتفاق آراء به عنوان رئیس جبهه وبادامچیان به عنوان نائب رئیس اول و غفوری‌فرد و کوهکن به عنوان نائبان رئیس دوم انتخاب شدند.

دبیر کل حزب موتلفه افزود: در همان دوره چهل روزه کسانی که عیششان در نبودن جبهه پیروان خط امام و رهبری است، هم برای حزب موتلفه و هم برای جبهه اشعاری را سرودند که نه وزن داشت و نه قافیه، اما به هر حال عنایت الهی شامل حال جبهه و حزب موتلفه شد.

وی خاطر نشان کرد: فقدان مرحوم عسگراولادی به عنوان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر تلقی می‌شد، اما هم جبهه پیروان و هم حزب موتلفه با همکاری یکدیگر توانستند به کارشان ادامه دهند.

حبیبی ضمن سخنان خود در کنار مرحوم عسگراولادی از مرحوم پرورش نیز یاد کرد.

حبیبی با بیان این که امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای مرحوم عسگراولادی را به عنوان مجاهدی خستگی‌ناپذیر مورد خطاب قرار داده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در یک سخنرانی نیم ساعته راجع به مرحوم عسگراولادی موضوع تدین و اخلاق اسمی و فکری را بیان فرمودند.

وی با نقل قول از آیت الله جوادی آملی در خصوص مرحوم عسگراولادی گفت: انسان‌ها دو دسته‌اند دسته اول آنهایی هستند که مرگ آنها را می‌میراند و دسته دوم آنها که مرگ را می‌میرانند و مرحوم عسگراولادی به حق از دسته دوم بود.

حبیبی تاکید کرد: به یاری خداوند تا زمانی که صدق ما دوام داشته باشد، ما بر همه مخالفان پیروز خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز