خبرگزاری کار ایران

صبح روز دوشنبه صورت گرفت؛

بازدید فرماندار قرچک از پروژه مترو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۱

فرماندار شهرستان قرچک به همراه معاون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از روند اجرای پروژه متروی این منطقه بازدید کرد.

ایلنا: فرماندار قرچک به همراه معاون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از روند ساخت متروی شهرستان قرچک بازدید کرد.
به گزارش " ایلنا "، " علی صادقی " ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه مترو بر سرعت بخشیدن به اجرای عملیات، طبق وعده داده شده از سوی پیمانکاران تأکید کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین شاخصه ‌های توسعه‌ یافتگی در هر منطقه وجود شبکه حمل و نقل و جاده‌ های ایمن و مناسب برای دسترسی و ارتباط با سایر مراکز مهم کشور بخصوص پایتخت است که این موضوع در قرچک رخ داده و باید در راستای تحقق آن تلاش بیشتری کرد.

وی افزود: مجموعه دستگاههای اجرایی شهرستان قرچک نگاه ویژه ای به حمل و نقل عمومی به خصوص مترو دارند بنده نیز نسبت به اتمام طرحهای نیمه کاره این منطقه اهتمام ویژه ای خواهم داشت و بر تداوم این بازدیدها مصمم هستم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک روند اجرای پروژه مترو را مثبت ارزیابی کرده و از مسئولان متروی تهران در این باره تقدیر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با بهره برداری از این پروژه از حجم ترافیک منطقه و شهر تهران کاسته شده و در حمل و نقل مردم قرچک تسهیل صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز