خبرگزاری کار ایران

تبریزی ها برای میزبانی شایسته آماده می شوند؛

العین امارات، الاتحاد عربستان و لخویای قطر؛ حریفان تراکتورسازی در آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۹

نشست نهایی کمیته عمران ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز برگزار شد.

ایلنا: ۹ روز مانده به اولین رویارویی تراکتورسازی در جام باشگاههای آسیا در محل استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز، نشست نهایی کمیته عمران ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز برگزار شد.
به گزارش " ایلنا " در این نشست " راشد " مدیر کل دفتر فنی استانداری آذربایجانشرقی، " سید محمد شروین اسبقیان " مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران ستادی استان در بخشهای آب، برق و گاز و راه و شهرسازی، شهرداری، مخابرات و هوا‌شناسی حضور داشتند و در خصوص آخرین مصوبات ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز بحثو روند اجرای نیاز‌ها بررسی شد.
در این نشست راشد مدیر کل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی گفت: شنبه آخرین روز اتمام نیاز‌ها و برنامه‌های کمیته برای آماده سازی استادیوم هفتاد هزار نفری یادگار امام ره تبریز خواهد بود و روند اجرای برنامه‌ها به استحضار ریاست ستاد خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی نیز در این نشست گفت: میزبانی شایسته رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز سرافرازی نظام، استان و تبریز همیشه سرافراز را به همراه دارد.
" سید محمد شروین اسبقیان " افزود: رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا و حضور مقتدرانه تراکتورسازی از اهمیت بالایی برخودار بوده و همانند فصل گذشته و در کیفیت بهتر و بالا‌تر از استانداردهای AFC میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات در یادگار امام(ره) برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در راستای رضایتمندی تماشاگران عزیز و پرشور تراکتورسازی است و تماشاگران سرمایه‌های گرانبهایی برای ورزش استان و خصوصا فوتبال هستند.
در این نشست در خصوص برنامه حضور پرقدرت تراکتورسازی، ارتقاء ارائه خدمات پارکینگ‌ها، راهکارهای حضور پرشور تماشاگران، انتن دهی تلفن‌های همراه در استادیوم، برق پایدار و برق اضطراری، پروژکتورهای سیار، اورژانس و خدمات درمانی، ایاب و ذهاب تماشاگران، اینترنت پرسرعت در جایگاه خبرنگاران و ناظرین بحثو بررسی شد و راهکارهای لازم ارائه شد.
تیم تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود در رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا ۷ اسفند از ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام ره تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان خواهد بود.
تیم لخویا قطر یکی از حریفان تراکتورسازی تبریز در باشگاه‌های آسیا شد.
تیم لخویا قطر در مسابقات پلی‌آف موفق به پیروزی ۴ بر ۱ برابر تیم الکویت کویت شده و به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یافت تا تکلیف تیم چهارم این گروه مشخص شود.
با این اوصاف حریفان تیم تراکتورسازی همانند سال گذشته از کشور‌های عربستان، امارات و قطر خواهند بود.
تراکتورسازی تبریز در گروه C با تیم‌های العین امارات، الاتحاد عربستان و لخویا قطر رقابت خواهد کرد و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
تیم تراکتورسازی تبریز ۷ اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان بوده و تیم العین امارات نیز پذیرای تیم لخویا قطر است.
این دومین تجریه تیم تراکتورسازی تبریز است. تراکتورسازی سال گذشته با تیم‌های الاتحاد عربستان، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه بود که با یک پیروزی، یک تساوی و چهار شکست به کار خود خاتمه بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز