خبرگزاری کار ایران

سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی برگزار می شود

کد خبر : ۱۴۶۴۹۳

استانداردهای مدیریت بیمارستانی؛ مدیریت منابع و تجهیزات پزشکی؛ مدیریت بیمارستان‌ها در نظان سلامت کشور؛ الزامات و کاستی؛ نقش راهبری دانشگاه‌ها در مدیریت بیمارستانی علمی جامع نگر؛ از محورهای این سمینار است.

ایلنا: استاد یار دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی ویژه مدیران واحدهای بهداشتی درمانی از ۳۰ بهمن ماه تا ۱ اسفندماه در مرکز همایشهای مجتمع بیمارستانی امام خمینی برگزار می‌شود.

به گزار ش خبرنگار ایلنا؛ زهرا خزاعی‌پور در نشست خبری سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی که امروز در بیمارستان امام خمینی برگزار شد، گفت: جمع بسیاری از برجسته‌ترین متخصصان دانشمندان و شخصیت‌های علمی اجرایی در این سمینار حضور خواهند داشت.

وی افزود: سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ پژوهشکده علوم اعصاب و مرکز همکاری‌های ژاپن در خاور میانه برگزار می‌شود.

خزاعی‌پور به محورهای سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: ‌ استانداردهای مدیریت بیمارستانی؛ مدیریت منابع و تجهیزات پزشکی؛ مدیریت بیمارستان‌ها در نظان سلامت کشور؛ الزامات و کاستی؛ نقش راهبری دانشگاه‌ها در مدیریت بیمارستانی علمی جامع نگر؛ از محورهای این سمینار است.

به گفته وی محورهای دیگر این سمینار اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی در مدیریت بیمارستانی مقایسه مدلهای مختلف مدیریت بیمارستان؛ بیمارستان‌های ارتقا دهنده سلامت؛ خیرین سلامت است.

متخصص پزشکی پیشگیری و ا جتماعی گفت: در سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی ۸ پنل و حدود ۲۳ سخنرانی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز