خبرگزاری کار ایران

با ۵ فرمت جهانی در مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان؛

متن بیش از ۵۰ جلد کتاب حجت‌الاسلام خدامیان آرانی به فارسی و عربی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۷

متن کامل بیش از ۵۰ جلد کتاب از آثار حجت‌الاسلام خدامیان آرانی به دو زبان فارسی و عربی با ۵ فرمت جهانی در مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان منتشر شد.

ایلنا: متن کامل بیش از ۵۰ جلد کتاب از آثار حجت‌الاسلام خدامیان آرانی به دو زبان فارسی و عربی با ۵ فرمت جهانی در مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان منتشر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۲نرم افزارهای ۵۰ جلد کتاب از آثار حجت‌الاسلام مهدی خدامیان آرانی که تا سال ۹۲ به زبان‌های عربی و فارسی به رشته تحریر درآمده است منتشر و در اختیار کاربران قرار داد.

میثم نمکی افزود: آموزه‌های دینی، تفسیر قرآن، ولایت اهل بیت علیهم السلام، عرفان، علم و دانش، خانوده، موضوعات اجتماعی، تاریخ، حدیث، علم فهرست، داستان‌های مذهبی حضرت خدیجه سلام الله علی‌ها، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، امام علی علیه السلام، امام حسن علیه السلام، امام رضا علیه السلام، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از جمله موضوعات این نرم افزار‌های علمی و پژوهشی است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران وبیدگل گفت: کتاب‌ها به صورت دیجیتالی در شش قالب نرم افزاری به نام‌های java –android - Html - epub - ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www. ghaemiyeh. com قرار داده شده است.

میثم نمکی در پایان گفت: این نرم افزار‌ها پس از حضور جناب آقای حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی در محل مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان و امضای تفاهم نامه مابین ایشان به عنوان مولف کتاب‌ها و انتشارات وثوق به عنوان ناشر چاپی و همچنین مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به عنوان ناشر دیجیتال این آثار منتشر و به صورت کاملا رایگان و با رضایت طرفین در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز