خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبرداد:

۱۹ جلسه در دور جدید شورا در زنجان برگزار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۷

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: نامگذاری یک روز به نام روز ملی زنجان از دیگر مصوبات شورا محسوب می‌شود.

زنجان: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: انتخاب شهردار، تقسیط بدهی ارباب رجوع، ساماندهی جمعه بازار و بازار روز زنجان از دیگر موصوبات شورا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی امروز دوشنبه(۲۸بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان برای شهرداری زنجان بودجه پیش بینی شده است که در صورت تصویب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری زنجان در سال آینده تصریح کرد: ملاحظات مختلفی در بودجه ریزی شهرداری زنجان در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه توجه به افزایش درآمد پایدار، پرهیز از اسراف و حذف هزینه‌های غیر ضروری، ارتقای جایگاه پژوهش و توجه به راه اندازی اتومایسیون در همه بخش‌ها از ویژگی بودجه سال آینده است، تصریح کرد: رشد بودجه غیر نقدی، تعریف فرصت‌های سرمایه گذاری از دیگر ویژگی‌های این بودجه محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات شورای اسلامی دوره چهارم زنجان اظهار کرد: تا کنون ۱۹ جلسه توسط شورای اسلامی شهر زنجان در دور جدید برگزار شده است که ماحصل آن تصویب ۱۳۵ مصوبه است.

ضیایی با بیان اینکه تشکیل کمیسیون‌های عمران، شهرسازی، بودجه و حقوقی و فرهنگی از مصوبات شورا است، افزود: انتخاب شهردار، تقسیط بدهی ارباب رجوع، ساماندهی جمعه بازار و بازار روز زنجان از دیگر موصوبات شورا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعه بازار و بازار روز زنجان در محل مناسبی قرار ندارد، افزود: در حال حاضر در ضلع شمالی کوی فرهنگی زمینی در نظر گرفته شده است که با اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان این ساماندهی انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری خبر داد و افزود: نامگذاری یک روز به نام روز ملی زنجان از دیگر مصوبات شورا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی محل آرامستان جدید زنجان افزود: در شهر زنجان دو آرامستان بهشت معصومه و فاطمه اشباع شده است و به همین منظور با توجه به ترافیک موجود در این دو منطقه در ۱۵ کیلیومتری شرق زنجان محل جدیدی برای آرامستان پیش بینی می‌شود.

ضیایی بر ضرورت مناسب سازی معابر برای استفاده معلولان و جانبازان تاکید کرد و افزود: مناسب سازی پیاده رو‌ها از موصبات شورا محسوب می‌شود.

وی همکاری بر دانشگاهیان، راه اندازی میدان میوه و تره بار در ظلع جنوبی پل غیر همسطح ولیعصر زنجان و حضور در مساجد شهر زنجان را از دیگر مصوبات اعلام کرد و افزود: ایجاد شورا یاری محلات در حال حاضر در سه منطقه شهر زنجان به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

این مسئول در پایان توجه ویژه به برون سپاری امور به بخش خصوصی را از برنامه‌های شورا عنوان کرد و افزود: توجه به امور رفاهی کارکنان شهرداری، توجه به ورزش و ایجاد روحیه نشاط در جامعه و توجه به اصلاح سبک زندگی از دیگر مصوبات شوراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز