خبرگزاری کار ایران

محمدی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

همکاری احزاب اصلاح‌طلب با وزارت کشور برای فعال شدن خانه احزاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۷

در جلسات وزرات کشور با احزاب، نمایندگان احزاب مختلف درخواست داشتند تا با مراقبت و سرعت بیش‌تری نسبت به فعالیت موثرتر خانه احزاب اقدام شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: احزاب اصلاح‌طلب در چارچوب قانون با وزارت کشور همکاری خواهند کرد تا نهاد تاثیرگذار خانه احزاب هرچه زودتر و بهتر به فعالیت های خود ادامه دهد.

داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: بیشتر زمان جلسه شب گذشته به بحثپیرامون راه‌اندازی خانه احزاب اختصاص داشت.

وی افزود: متاسفانه در ۸ سال گذشته عده‌ای مشکلاتی برای خانه احزاب ایجاد کردند و این باعثشد که این مدت خانه احزاب فعالیت موثری نداشته باشد.

دبیر کل انجمن اسلامی معلمان با اشاره به جلسات وزارت کشور با روسای احزاب یادآور شد: در این جلسات نمایندگان احزاب مختلف درخواست داشتند تا با مراقبت و سرعت بیش‌تری نسبت به فعالیت موثرتر خانه احزاب اقدام شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا وزارت کشور نسبت به اقدامات انجام شده در خصوص فعال کردن خانه احزاب با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح‌طلب در این مورد در چارچوب قانون با وزارت کشور همکاری خواهند کرد تا این نهاد تاثیرگذار هرچه زودتر و بهتر به فعالیت های خود ادامه دهد.

محمدی با بیان اینکه همچنین مثل جلسات گذشته در خصوص لایحه احزاب نیز بحث‌هایی صورت گرفت، ‌گفت: از احزاب اصلاح‌طلب خواسته شده تا نظرات خود را زودتر به شورای هماهنگی بدهند تا این نظرات پس از جمع‌بندی نهایی به وزارت کشور ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز