خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی فوتبال ساحلی جهان اشتباه است؛

اکتاویو: ایران باید در جمع ۴تیم برتر ساحلی جهان قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۹

از نظر من شیوه رده‌بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی و امتیازدهی تیم‌ها به طور کل اشتباه است. با تمام احترامی که برای تیم‌های آرژانتین و تاهیتی قائلم، برایم قابل باور نیست آنها بالا تر از ایران قرار گرفته‌اند.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره تیم ملی فوتبال ساحلی، تیم ملی فوتبال ساحلی " ب " و آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مارکو اوکتاویو درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: پس از نمایش موفقی که در ۵ دوره از مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی ارائه کردیم، وقت آن رسیده که از هم اکنون برنامه‌های خود را برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال شروع کنیم. ما می‌دانیم برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های برتر دنیا کار آسانی نیست اما تمام سعی خود را برای برگزاری چنین مسابقاتی انجام خواهیم داد و تلاش‌مان این است تا سال آینده ۲ کمپ را در برزیل برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی، تیم ملی جوانان و لیگ قدرتمند فوتبال ساحلی ایران در برنامه‌های ما جایگاه بسیار ویژه ای دارند و از آنها در آینده نزدیک استفاده خواهم کرد. به طور کلی این را باید یادآور شوم استانداردهای حرفه‌ای برای بازیکنان، از طریق لیگ قوی، حمایت‌های ملی فدراسیون، دولت و اسپانسرها به دست می‌آید.

اوکتاویو درباره احتمال استفاده از بازیکنان تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ پرتغال گفت: تمامی بازیکنان این تیم و به طور کلی تمامی ساحلی بازان حاضر در ایران شانس حضور را خواهند داشت، به همین دلیل من و عباس هاشم‌پور با تمام دقت در حال استعدادیابی هستیم تا شانس دعوت به اردوی تیم ملی برای همه یکسان باشد.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درخصوص آخرین رنکینگ اعلامی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی و کسب رده ششم ایران برای نخستین بار، گفت: از نظر من شیوه رده‌بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی و امتیازدهی تیم‌ها به طور کل اشتباه است. با تمام احترامی که برای تیم‌های آرژانتین و تاهیتی قائلم، برایم قابل باور نیست آنها بالا تر از ایران قرار گرفته‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ۲سال اخیر بیش از ۵۰ بازی بین المللی انجام داده که در ۴۸بازی پیروز شده و فقط ۲باخت در کارنامه دارد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمانی آسیا، قهرمانی المپیک ساحلی آسیا، قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا، قهرمانی تورنمنت بین‌المللی بلاروس و قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌ای را بدست آورده و علاوه بر این، ۲ تیم قهرمان جهان یعنی برزیل و روسیه را ۲بار شکست داده است. همه این موفقیت‌ها دلایلی است بر اینکه از نظر من تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌بایست در جمع ۴تیم برتر جهان قرار داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز