خبرگزاری کار ایران

در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر:

محمد علیزاده آذری می‌خواند

کد خبر : ۱۴۶۲۸۷

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیزش قطعه‌ای به زبان آذری هم اجرا می‌کند.

ایلنا: محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیزش قطعه‌ای به زبان آذری هم اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد علیزاده درباره اجرایش در جشنواره گفت: من و گروهم قصد داریم قطعاتی را که مردم پیش از این دوستشان داشته‌اند و برایشان خاطره‌انگیز است را اجرا کنیم.

او افزود: البته ما در این اجرا چند کار جدید را هم خواهیم خواند که یکی از آن‌ها یک قطعه فولکلور به زبان آذری است. تا به حال این قطعه را در هیچ یک از اجرا‌هایم نخوانده‌ام و قصد دارم برای نخستین بار آن را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کنم.

این خواننده جوان ادامه داد: من دوست دارم همیشه در جشنواره موسیقی فجر اجرا داشته باشم. چون جشنواره بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشورمان است و از طرف دیگر خاطره بسیار خوبی هم از آن دارم. من نخستین کنسرتم را ۲۸ بهمن سال گذشته در این جشنواره اجرا کردم که از نظر کار‌شناسان بعنوان بهترین اجرا انتخاب شد. این خاطره خوب را هم از جشنواره دارم و هرگز فراموش نمی‌کنم.

او درباره بخش پاپ جشنواره گفت: خیلی حیف است که بخش پاپ رقابتی نباشد. اگر این اتفاق بیفتد گروه‌های پاپ تلاششان را بیشتر می‌کنند و سعی می‌کنند اجراهای خیلی بهتری به صحنه ببرند.

خواننده آلبوم موسیقی «دلت با منه» تصریح کرد: وقتی بحثرقابت به میان بیاید آن وقت بحثتوانایی و تکنیک هم مطرح می‌شود.

او افزود: وقتی رقابت در میان باشد نمی‌توان فقط با رنگ صدا و یا ارتباط گرفتن با مردم اعلام موفقیت کرد چرا که نظرات کار‌شناسی حرف اول را می‌زند.

علیزاده اعلام کرد که اگر بخش پاپ رقابتی شود، از نخستین کسانی است که برای حضور در آن ثبت نام خواهد کرد. او در این باره توضیح داد: من حتما در این بخش حاضر می‌شوم و به رقابت با دیگر گروه‌های پاپ می‌پردازم. برایم مهم نیست که حتما رتبه بیاورم، شرکت می‌کنم که خودم را آزمایش کنم.

این خواننده جوان گفت: در هر صورت که ما فعلا در بخش جنبی جشنواره حضور داریم و سعی می‌کنیم در همین بخش اجرایی به مراتب قوی‌تر و متفاوت‌تر از کنسرت‌هایمان برای مردم و مخاطبان خوبمان داشته باشیم.

در این اجرا رهبر گروه امیر علیزاده است و نوازندگانی چون علی پور‌نگهبان(گیتار بیس)، سعید عباس‌پور(کیبورد)، محمد شعبانی(پرکاشن)، امیر غلامی(گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده(بوزوکی) و امیرحسین اویسی(درامز) علیزاده را همراهی می‌کنند.

همچنین این گروه یک نوازنده مه‌مان هم دارد و جلیل حمیدی نوازنده دودوک در این کنسرت علیزاده و گروهش را همراهی می‌کند. حمیدی و گروهش پیش از این در سال‌های ۷۴ و ۷۵ برگزیده جشنواره موسیقی فجر بوده‌اند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یکم اسفند ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز