خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بالغ بر ۹۰ درصد پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز با ایرادات جزئی مواجهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۶

نشست مشترک مقامات قضایی استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار و بر لزوم تسریع در روند تعیین تکلیف پرونده‌های ماده ۱۰۰ تأکید شد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: برای تعیین تکلیف بیش از ۱۵ هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ موجود در این مجموعه عزم جدی داریم.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در نشست مشترک مقامات قضایی آذربایجان شرقی و مدیران ارشد شهرداری تبریز سخن می‌گفت افزود: بالغ بر ۹۰ درصد این پرونده‌ها با ایرادات جزئی از جمله مشکلات مربوط به ابلاغ قانونی آراء مواجهند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضایی استان و قضات کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و نیز دیوان عدالت اداری مقرر شده با ابلاغ مجدد و البته قانونی این آراء نسبت به طی مراحل اصولی ابلاغ و نیز تعیین تکلیف این حجم از پرونده‌ها اقدام مقتضی صورت گیرد.
شهردار تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی استان و مدیریت شهری، در یک پروسه زمانی مشخص زمینه برای حل این مشکلات فراهم شود.
در این نشست همچنین معاون قضایی و پیشگیری دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی با قدردانی از تدبیر و ابتکار عمل شهردار تبریز در تشکیل این نشست و نیز نشست اخیر قضات دیوان عدالت اداری، نتایج و دستاوردهای حاصل از این نشست‌ها را مفید و راهگشا ارزیابی کرد.
مسعودی فر در عین حال با تأکید بر لزوم اتخاذ رویه‌ای واحد و مشخص در بررسی پرونده‌های ماده ۱۰۰ و صدور و ابلاغ آراء مربوطه ابراز امیدواری کرد این مهم از طریق تداوم نشست‌های مشابه و تعامل و همکاری دوجانبه دستگاه قضایی استان و شهرداری تبریز محقق شود.
همین گزارش حاکی است در نشست مقامات قضایی آذربایجان شرقی و مدیران ارشد شهرداری تبریز که با حضور صادق نجفی شهردار تبریز، شهرداران مناطق ده گانه، معاونین شهرداری و نیز مسوولان و معاونین دادگستری آذربایجان شرقی برگزار گردید بر لزوم تسریع در روند تعیین تکلیف پرونده‌های متعدد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به منظور گره گشایی از مشکلات مردم در این بخش تأکید شد.
خاطرنشان می‌شود پیش از این نیز نشستی مشابه با حضور شهردار تبریز، رییس و معاونین دیوان عدالت اداری، رییس کل و معاونین دادگستری استان و جمعی از کار‌شناسان و متخصصان حقوقی و شهری به منظور تعیین تکلیف پرونده‌های کمیسیون‌های ماده ۱۰۰تشکیل یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز