خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج:

مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۶

با نظارت دقیق بر نیروهای اجرایی هم اکنون وضعیت ساخت وساز غیر مجاز در نایسر مطلوب و تا حدی با افراد سودجو برخورد شده است.

ایلنا: شهردار سنندج از مدیر شهرداری منطقه دو سنندج خواست تا مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر را در دستور کار اولویتهای کاری مدیریت این منطقه قرار دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، کامیاب شادمان یکشنبه شب در مراسم تودیع ومعارفه مدیر شهرداری منطقه دوسنندج که با حضور اعضاء شورای شهر، معاونین وجمعی از کارکنان آن منطقه برگزار شد، گفت: کارکردن در شهرداری همیشه دشوار بوده و فعالیت در شهرداری منطقه دو به دلیل محدوده تخت اختیار این منطقه نظیر کاربرهای تجاری، مسکونی، اداری ومحدوده بازار بسیار سخت و ویژه است.
وی تصریح کرد: با نظارت دقیق بر نیروهای اجرایی هم اکنون وضعیت ساخت وساز غیر مجاز در نایسر مطلوب و تاحدی با افراد سودجو برخورد شده است.
شادمان افزود: مدیریت جدید با ایجاد انگیزه در کارکنان این منطقه تحول لازم را در جهت خدمت به شهروندان فراهم نماید.
در پایان این مراسم شهردار سنندج از زحمات محمد سعید کریمی تقدیر و شمس الدین ساعد را به عنوان مدیر شهرداری منطقه دو معرفی کرد.
شمس الدین ساعد دارای مدرک کار‌شناسی اقتصاد از دانشگاه شهید دکتر بهشتی است و از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان به مسئول واحد آمار و پژوهش شهرداری سنندج، شهردار موچش، کار‌شناس منتخب دادگستری بخش موچش، مشاور شهردار سنندج در بخش درآمدهای عمومی شهرداری، مدیر درآمد‌های عمومی شهرداری، مدیر شهرداری منطقه یک، معاون اداری ومالی شهرداری سنندج، رئیس هیئت مدیره بانک شهر در استان کردستان، رئیس و عضو هیات مدیره شرکت فرآوری مواد پروتینی اشاره نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز