خبرگزاری کار ایران

تابش:

دولت بدنبال تحقق شعارهایی است که رای اکثریت مردم پشتوانه آن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۲

گروه‌ها و جناح‌های رقیب نیز باید این موقعیت پیش آمده را موهبتی برای نظام بدانند و ضمن روا داشتن نقدهای منصفانه، از بزرگ نمایی کاستی‌ها و احیانا ضعف‌ها بپرهیزند، بلکه برمبنای قابلیت‌هایی که دارند کمک کار دولت در رفع مشکلات و تنگنا‌ها باشند.

نماینده مردم اردکان در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه زندگی انسان‌ها دستخوش تغییر اس، گفت: گاهی تحولات به منزله عقبگرد است و زمانی سیر تکاملی دارد. انقلاب‌ها نیز ماهیت تحولی دارند و می‌توانند در جامعه زمینه ساز پیشرفت و ترقی و تعالی باشند و زمانی نیز تبدیل به رژیم‌های استبدادی و دیکتاتوری شوند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با طرح این پرسش که چرا انقلاب اسلامی ایران دارای جنبه تکاملی است؟ عنوان نمود: بواسطه آنکه انقلاب مبتنی بر خواست و اراده مردم بود. امام(ره) با دم مسیحایی خویش مطالبات و خواست‌های مردمی را که از استبداد، استعمار، فقر، تبعیض و بی‌عدالتی به ستوه آمده بودند، بازتاب می‌داد و سخن برآمده از دل نورانی وی بر جان آگاه مردم نشست و انقلابی پی افکنده شد که جغرافیای سیاسی منطقه را متحول کرد و به کانون مهم و تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل شد.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب با مشارکت و حضور ایثارگرانه مردم به پیروزی رسید، بر ویرانه‌های ایجاد شده در ایران، ندای ساختن جامعه‌ای برخوردار و مطلوب سر داده شد، جامعه‌ای که در آن محور و مدار تصمیم گیری، مردم هستند، جامعه‌ای که می‌خواهد عقلانیت و علم و دین بر آن حاکم شود و فقر و تبعیض و بی‌عدالتی و استبداد رخت بربندد.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب در مردمی ماندن آن است، تصریح کرد: مردمی ماندن آن نیز منوط به حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها، رعایت حقوق اساسی آن‌ها، برآورده نمودن خواست‌ها و مطالبات مردم خصوصا قشر جوان و تحصیل کرده جامعه، افزایش روحیه امید و اعتماد به نفس و رقم زدن پیشرفت مبتنی بر عدالت در جامعه است.

محمدرضا تابش اضافه نمود: امروز نیز بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی دولتی مبتنی بر اراده مردم بر سر کار آمده که بدنبال تحقق شعارهایی است که رای اکثریت مردم پشتوانه آن است.

وی اظهار داشت: تلاش دولت معطوف به عمل به این شعارهاست. در عرصه داخلی اعتماد به اقشار مختلف مردم، حرمت نهادن به آن‌ها و کم کردن فشار‌ها خصوصا به طبقات پائین جامعه و در عرصه دیپلماسی خارجی و هسته‌ای با پایبندی به حفظ ارزش‌ها، باز کردن گره‌ها و رفع خصومت‌ها و تنش هاست تا ایرانی مسلمان بتواند زندگی شرافتمندانه و درخوری که شایسته‌شان و جایگاه آن است را رقم بزند و کشور در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان با تاکید بر اینکه تدابیر و حمایت‌های کارساز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و دعای خیر و همراهی و حمایت مردم پشتوانه دولت در نیل به مقصود خواهد بود، گفت: گروه‌ها و جناح‌های رقیب نیز باید این موقعیت پیش آمده را موهبتی برای نظام بدانند و ضمن روا داشتن نقدهای منصفانه، از بزرگ نمایی کاستی‌ها و احیانا ضعف‌ها بپرهیزند، بلکه برمبنای قابلیت‌هایی که دارند کمک کار دولت در رفع مشکلات و تنگنا‌ها باشند.

تابش این امر را هم تامین کننده مصالح ملی ذکر کرد و هم مورد خواست ملتی دانست که خواستار آرامش و امنیت و بهبود اوضاع هستند و از جدل و تنش در جامعه رویگردان می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز