خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان در شهرستان دهاقان خبر داد:

حذف سقف سنی برای بیمه شدگان روستاییان و عشایر / دهاقان رتبه اول در بیمه کردن روستاییان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۰

با برداشته شدن سقف سنی بیمه روستاییان، مردان بالای ۵۵ سال و زنان با بیش از ۵۰ سال روستایی و عشایری می‌توانند عضو این صندوق شده و در صورت تحقق شرایط از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.

ایلنا: با برداشته شدن سقف سنی بیمه روستاییان، مردان بالای ۵۵ سال و زنان با بیش از ۵۰ سال روستایی و عشایری می‌توانند عضو این صندوق شده و در صورت تحقق شرایط از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی عشایر، کشاورزان و روستاییان کشوردر جشن کارگزاران صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان گفت: با این مصوبه همه افراد بالای ۱۸ سال روستایی و عشایری می‌توانند از این نوع بیمه بهره‌مند شوند.
سید حمید کلانتری ادامه داد: با برداشته شدن سقف سنی، مردان بالای ۵۵ سال و زنان با بیش از ۵۰ سال روستایی و عشایری هم می‌توانند عضو این صندوق شده و در صورت تحقق شرایط از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به ۱۴ میلیون نفر جمعیت روستاهای کشور یادآور شد: حذف سقف سنی در راستای تعمیم و گسترش بیمه بعنوان نخستین اقدام در دوره جدید انجام شده است.
کلانتری با اشاره به سن بالای عموم روستانشینان و استفاده آنان از خدمات بیمه اجتماعی اظهار کرد: علاوه بر این افراد، کشاورزان ساکن شهر‌ها نیز می‌توانند در همه بخشهای کشاورزی و دامداری برای بیمه کردن خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند.
فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این جشن گفت: این شهرستان با ۸۳ درصد ثبت نام رتبه نخست در بیمه کردن روستاییان، عشایر و کشاورزان را دارد.
قاسمیان با بیان اینکه میانگین بیمه شدگان این قشر در استان اصفهان ۴۳ درصد اعلام شده است، افزود: کارگزاری بیمه اجتماعی در دهاقان با رشد ۴۰ درصدی کار در این بخش فعالیت چشمگیری داشته است.
مدیر کل امور روستایی استانداری اصفهان نیز گفت: اطلاع رسانی و آگاهی دادن عشایر و اقشار روستایی در باره مزایای بیمه باید با همت و جدیت بیشتری دنبال شود.
عیسی بهمنی افزود: اگر این افراد از پرداخت دو سوم هزینه بیمه توسط دولت و سایر مزایای آن مطلع باشند به یقین استقبال بهتری از بیمه ا جتماعی خواهند کرد.
در این جشن که با یک ساعت تاخیر آغاز شد، از کارگزاریهای بر‌تر بیمه اجتماعی عشایر، روستاییان و کشاورزان استان اصفهان قدردانی شد. گفتنی است کارگزاریهای بیمه روستای بیده سمیرم اول، بخش مرکزی شهرستان چادگان دوم، بخش مرکزی سمیرم سوم، روستای کیفته گیوسین از بخش پادنای سمیرم چهارم، شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش کرون شهرستان تیران و کرون پنجم و شرکت تعاونی روستایی دهاقان بعنوان ششمین کارگزاری بر‌تر بیمه اجتماعی عشایر، روستاییان و کشاورزان تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز