خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان اعلام کرد:

اجرای طرح ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از خرداد ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۴

در طرح ممنوعیت از تردد مینی بوس های با عمر ۴۰ سال و بیشتر، اتوبوس‌های ۳۰ سال و بیشتر و کامیون‌های با عمر ۴۵ سال و بیشتر در سفرهای جاده‌ای توسط پلیس راه استان ممانعت می‌شود.

کرمان –ایلنا: طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه فرسوده باربری و مسافربری برون شهری شامل: اتوبوس، مینی بوس، سواری کرایه بین شهری و انواع تریلر، کامیون و کامیون در جاده‌های استان کرمان همزمان با سراسر کشور از اول خرداد ماه سال ۹۳ به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش ایلنا از کرمان مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اعلام این خبرگفت: طبق بررسی‌ها و مطالعات انجام گرفته و حسب ضرورتهای موجود نظیر کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به متقاضیان و بویژه افزایش ایمنی سفر در حمل ونقل عمومی کالا و مسافر برون شهری و بر اساس آئین نامه‌های دولت، از اول خرداد ماه سال ۹۳از تردد ناوگان فرسوده برون شهری جلو گیری به‌عمل می‌آید.

جمیلی تصریح کرد: در این طرح از ترددمینی بوس‌های با عمر۴۰ سال وبیشتر، اتوبوس های۳۰ سال و بیشتر و کامیون‌های با عمر ۴۵سال و بیشتردر سفر‌های جاده‌ای توسط پلیس راه استان ممانعت می‌شود، ضمن اینکه مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های با عمر بالای ۲۵سال از خرداد ماه ۹۳ اجازه تردد در مسیر‌های منتهی به استان تهران را نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز