خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان کرمان:

مشترکین پرمصرف نسبت به بهسازی تاسیسات خود اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۰

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کرمان گفت: در ۶ ماهه‌ی دوم هر سال تمامی تجهیزات و امکانات را برای رفتن به استقبال فصل تابستان آماده می‌کنیم.

کرمان –ایلنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان از مشترکین پرمصرف غیر مسکونی خواست نسبت به بهسازی تاسیسات آب داخل مجموعهٔ خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان طاهری با بیان اینکه امسال هم به روال سالهای گذشته جلسات تامین آب را به طور مستمر برگزار کردیم افزود: تا کنون ۶ جلسه در این خصوص برگزار شده که موضوع جلسهٔ آخر بررسی مشکلات تامین آب و آماده کردن کلیهٔ منابع آب برای تاستان ۹۳ با محوریت شهر کرمان بود.

وی تصریح نمود: در این نشست مقرر شد تیمی از کار‌شناسان وضعیت شبکه آب شهر کرمان را بررسی کنند تا چنانچه در تابستان سال آینده با کمبود آب مواجه شدیم امکان جیره‌بندی آب شهر از نظر شبکه میسر باشد.

وی ادامه داد: در این نشست تصمیم بر آن شد که مشترکین پرمصرف غیرمسکونی شهر کرمان را شناسایی و با آن‌ها مکاتبه شود تا نسبت به بهسازی تاسیسات آب داخل مجموعهٔ خود اقدام کنند و چنانچه امکان دارد، آب فضای سبز خود را از آب شرب جدا کنند.

وی اظهار داشت: در این نشست همچنین مقرر شد که منابع آب قابل استفاده سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها و یا بخش کشاورزی را شناسایی کنیم تا چنانچه در تابستان آینده با بحران روبرو شدیم، از منابع آن‌ها برای تامین آب شرب استفاده کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد برای صرفه جویی و استفاده درست ادارات و شرکت‌ها و دستگاههای دولتی از آب، شورای روابط عمومی با حضور کلیهٔ روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و ادارات در اسفند ماه در شرکت آبفا استان برگزار شود.

وی تاکید کرد: کمیته‌ای متشکل از معاون بهره‌برداری شرکت آبفا استان، مدیر آب شهرستان کرمان و مدیر روابط عمومی این اداره کل ظرف ۱۰ روز چگونگی نصب پمپ در مجتمع‌های مسکونی را تعریف کنند و به اطلاع مردم برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز