خبرگزاری کار ایران

در ده ماهه امسال صورت گرفت؛

صادرات بیش از ۱۱۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از ۱۱۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از مازندران در ۱۰ ماهه امسال خبرداد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۱۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از مازندران صادر شده است.

به گزارش ایلنا "، " سید محمد جعفری " دراظهار داشت: طبق گزارشات صورت گرفته از گمرکات استان ۱۱۰ هزار و ۷۷۴ تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۱۶۴ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۳۸۹ دلار در ۱۰ ماهه امسال صادرات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۳۱ درصد و از لحاظ ارزشی ۳۶ درصد رشد داشته است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران، فرآورده های لبنی، مرکبات، سیب درختی، گل و گیاه و کیوی را از محصولات کشاورزی صادراتی استان دانست.

جعفری، برنامه ریزی صحیح جهت گسترش دامنه نفوذ ماندگاری تولیدات در بازار هدف، افزایش تنوع، کیفیت، فن اوری و بسته بندی مناسب برای سایر محصولات، افزایش و متنوع سازی بازارهای هدف صادراتی، افزایش سطح مهارت و تخصص صادرکنندگان محصولات کشاورزی و اعزام و پذیرش هیات های تجاری و بازاریابی جهت تقویت روابط تجاری با کشورهای هدف را از عوامل افزایش رشد صادرات استان دانست.

وی کشورهای عراق، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و قزاقستان را از کشورهای هدف صادراتی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز