خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس انجمن صنفی رانندگان بندرعباس خبر داد:

کاهش بار رانندگان کامیون بندر عباس در پی تعطیلی یک شرکت خدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۸

چکیده: با تعطیلی این شرکت خدماتی مستقر در اسکله شهید رجایی بندر عباس، بسیاری از کشتی‌ها برای تخلیه، بارگیری و سایر خدمات بندری به اسکله‌های بوشهر مراجعه می‌کنند.

نایب رئیس انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین بندرعباس گفت از نزدیک به دو ماه قبل که شرکت خدماتی «تاید وا‌تر»، مستقر در اسکله «شهید رجایی» به دلیل تحریم‌های اقتصادی تعطیل شده است، با مشکل کمبود بار مواجه هستیم.

«جلال موسوی» در این باره به ایلنا گفت: شرکت تاید وا‌تر، بیش از یک سال پیش تحریم شده بود و در ‌‌نهایت در آذر ماه امسال تعطیل شد.

وی ادامه داد: با تعطیلی این شرکت خدماتی مستقر در اسکله شهید رجایی بندر عباس، بسیاری از کشتی‌ها برای تخلیه، بارگیری و سایر خدمات بندری به اسکله‌های بوشهر مراجعه می‌کنند.

این فعال صنفی با انتقاد از کمبود بار در بندر عباس، تصریح کرد: تعطیلی شرکت تاید وا‌تر باعثشده است که رانندگان وسائط نقلیه سنگین بندر عباس تا ۵۰ درصد از بارهای خود را از دست بدهند.

به گفته موسوی، توقف کامیون‌ها در بندر عباس و اسکله شهید رجایی تا پیش از تعطیلی این شرکت خدماتی کمتر از ۳ روز بود، اما از نزدیک به دو ماه پیش این زمان تا ۹ روز هم افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به دستیابی به توافق نهایی هسته‌ای، تاکید کرد: اگر چه بعضی مواقع در تریبون‌های رسمی دولتی گفته می‌شود تحریم‌ها تاثیرگذار نبوده اما واقعا اینگونه نیست.

نایب رئیس انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین بندرعباس در پایان اظهار داشت: بندرعباس یکی از منظم‌ترین بندرگاه‌های کشور را دارد و به همین دلیل نیز، رانندگان تمایل بیشتری برای فعالیت در بنادر آن دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز