خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم فجر در تبریز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۵

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولین استانی و اصحاب سینما جشنواره فیلم فجر در تبریز آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره فیلم فجر بستر مناسبی است برای داوری مردم و تعامل هنرمندان عرصه سینما با یکدیگر؛ اگر در این جشنواره امکان ارزیابی میزان تطبیق محتوای آثار تولیدی با متن زندگی مردم، خواست و ارزش‌های اعتقادی مردم شریف فراهم شود و هنرمندان سال جدید سینمایی را با توجه به نتایج این ارزیابی‌ها آغاز کنند آثاری در سال‌های آتی تولید و عرضه خواهد شد که بیش از پیش در جلب اعتماد مردم به سینما تأثیر خواهد گذاشت.
علی داننده افزود: سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر در تهران برگزار شده و همزمان با آن، فیلم‌های این جشنواره نیز از شانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه در تبریز به نمایش درآمده و توسط داوران استانی داوری می‌شود.
لازم به ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز