خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و انبارهای عمومی ایران امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۵

این تفاهم نامه در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گمرکی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در جلفا امضا شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گمرکی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در جلفا به امضا رسیده است گفت: با توجه به افزایش قابل توجه ورود کالا به منطقه آزاد ارس و اهمیت نگهداری اصولی و ترخیص و تخلیه کالا و همچنین رعایت مسایل ایمنی این تفاهم نامه همکاری امضا شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت رعایت استانداردهای روز دنیا، فرایندهای گمرکی بارانداز و هانگار و همچنین خدمات انبارداری با همکاری طرفین پرشتاب‌تر و کیفی‌تر از گذشته انجام خواهد شد.
عرب باغی گفت: انبارهای مسقف موجود در اختیار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا ۱۰۰ هزار متر مربع است که در کنار انبارهای موجود در ارس امکان ارایه خدمات کیفی و کمی مطلوب را فراهم می‌کند.
وی افزود: طی ماه‌های اخیر با آسان سازی و اصلاح برخی فرایندهای گمرکی در ارس میزان کالای ورودی در قالب کالای همراه مسافر به منطقه آزاد ارس افزایش چشمگیری داشته است.
این تفاهم نامه بین محسن خادم عرب باغی مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس و مهراب نریمانی اختر معاون اقتصادی مناطق ویژه اقتصادی و عضو هیات مدیره انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و صابر احمدزاده مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا به امضاء رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز