خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر صورت گرفت؛

کلنگ زنی احداثاولین بیمارستان دامپزشکی بخش خصوصی در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۱

کلنگ عملیات اجرایی اولین بیمارستان دامپزشکی بخش خصوصی در استان ایلام به زمین زده شد.

ایلنا: کلنگ احداث اولین بیمارستان دامپزشکی بخش خصوصی در استان ایلام به زمین زده شد.

به گزارش " ایلنا " فرماندار ایلام در این مراسم، گزارشی از وضعیت طرح های توسعه کشاورزی در شهرستان ایلام را ارائه کرد،

" بازدار " رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام نیز گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۶ پروژه در بخش کشاورزی و ادارات زیر مجموعه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵۵۴ نفر بهره برداری خواهد شد.

" پیرانی " مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به پتانسیل بالای بخش دام استان در مقایسه با جمعیت دامی و جمعیت انسانی، استان ایلام را یکی از قطب های دامپروری کشور دانست و افزود: با ایجاد اولین بیمارستان دامپزشکی توسط بخش خصوصی زمینه اشتغال حدود ۲۵ نفر از فارغ التحصیلان دامپزشکی فراهم می گردد.

" رشنوادی " مجری طرح بیمارستان دامپزشکی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی مسئولین جهت صدور مجوز بیمارستان دامپزشکی افزود: بیمارستان مذکور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع و با همکاری بانک سپه احداثخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز