خبرگزاری کار ایران

بی‌پولی اجازه اجرای برنامه‌ها را نمی‌دهد؛

پاشایی: اسپانسرها انگیزه‌ای برای حمایت از موی‌تای ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۷

با این شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی به جای اول اسفند به اواسط این ماه موکول شد که پس از انجام این رقابت‌ها، به سرعت اردوهای تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

مدیر تیم‌های ملی موی تای گفت: برای تیم ملی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته‌ایم، اما به خاطر بی پولی نمی‌توانیم همه آنها را اجرا کنیم.

محمد پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای خاطرنشان کرد: قرار بود هفته گذشته رقابت‌های تای بوکسینگ به مناسبت دهه فجر برگزار شود که به دلیل مشکلات جوی، این مسابقات لغو شد. در این بازی‌ها قرار بود ملی‌پوشان نیز شرکت کنند که به هرحال این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: با این شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی به جای اول اسفند به اواسط این ماه موکول شد که پس از انجام این رقابت‌ها، به سرعت اردوهای تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

پاشایی به برنامه‌های آینده تیم ملی‌موی تای اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از برگزاری انتخابی، نفرات برتر اوزان مختلف به اردو راه می‌یابند. البته به مناسبت تعطیلات نوروز و به مدت ۵ روز، تمرینات تعطیل خواهد شد و پس از آن و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی مالزی، ملی‌پوشان به طور مستمر در اردو خواهند بود.

وی درخصوص نحوه گزینش نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: چندی پیش یک دوره تست آمادگی جسمانی برای ملی‌پوشان برگزار شد که بعد از آن برگزیدگان این تست به همراه قهرمانان تیم ملی که از سال ۲۰۱۰ تاکنون موفق به کسب مدال در میادین جهانی و بین المللی شده‌اند را به اردو دعوت کردیم. این ورزشکاران به همراه قهرمانان مسابقات اخیر در رشت، به مصاف هم خواهند رفت که در پایان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی موی تای کشورمان نداشتن منابع مالی مناسب را مهم ترین مشکل در راه آماده‌سازی ملی‌پوشان معرفی کرد و گفت: ما برنامه‌های زیادی داریم، اما وقتی پولی نداریم نمی‌توانیم تمامی آنها را اجرا کنیم. مثلا آب و هوای جزیره کیش شبیه مالزی است، اما بودجه‌ای برای سفر اعضای تیم به کیش نداریم و یا اینکه می‌توانستیم پیش از آغاز مسابقات جهانی مالزی، اردویی چند روزه را در تایلند و در یکی از کمپ‌های معتبر این کشور برپا کنیم و پس از آن راهی مالزی شویم، اما این کار را هم به خاطر نداشتن پول نمی‌توانیم انجام بدهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید نوع رفتار رئیس انجمن موی‌تای با حامیان این ورزش باعثفراری شدن حامیان و اسپانسرها از این ورزش شده، اظهار داشت: باید توجه داشت اسپانسر زمانی در جایی و یا رشته‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند که برای آن مجموعه بازدهی داشته باشد، در حالی‌که مسابقات موی‌تای از تلویزیون پخش نمی‌شود و طبعا اسپانسرها انگیزه‌ای برای حمایت از این ورزش نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز