خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در دفاع از افزایش قیمت خوراک گاز واحد‌های پتروشیمی؛

۵درصد سود سالیانه پتروشیمی‌ها بین ۶ نفر تقسیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۶

در دولت گذشته آقایانی در پتروشمی حضور داشتند و مانع شدند که حتی یک ریال قیمت پایه خوراک گاز واحدهای پتروشیمی افزایش یابد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵درصد سود سالیانه پتروشیمی‌ها بین ۶ نفر تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در دفاع از پیشنهاد افزایش قیمت پایه خوراک گاز واحدهای پتروشیمی به حداقل ۱۵ سنت درهر متر مکعب گفت: در دولت گذشته آقایانی در پتروشمی حضور داشتند و مانع شدند که حتی یک ریال قیمت پایه خوراک گاز واحدهای پتروشیمی افزایش یابد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: در دولت جدید هم یکی از مسئولین همزمان رئیس ۱۸ هیات مدیره پتروشیمی‌ها است و او نگذاشته در لایحه بودجه حرفی از افزایش قمیت خوراک گاز واحدهای پتروشیمی شود.

وی با بیان اینکه می‌گویند پتروشیمی‌ها برای بسیج و سپاه استگ ولی این مسئله دروغ است، افزود: سالانه ۵ درصد از۱۲۰۰میلیارد سود پتروشیمی‌ها بین ۵ یا۶ نفر تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴ سال است قیمت خوراک گاز در واحدهای پتروشیمی افزایش نیافته است، عنوان کرد: ما آمده‌ایم از حقوق مردم دفاع کنیم. آقای لاریجانی همیشه می‌گویند؛ به فکر اقشار ضعیف باشید از شما می‌خواهم اجازه ندهید که مفتخر‌ها از منافع جمهوری اسلامی سوءاستفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز