خبرگزاری کار ایران

اسماعیل دوستی:

گزارش آتش نشانی را در حادثه جمهوری قبول ندارم / قالیباف باید می‌آمد

کد خبر : ۱۴۲۸۷۴

چرا در شرایطی که تخلف مدیریتی رخ داده؛ دو فرد دیگر بازداشت شده‌اند؟ چرا آن زمان که از این سازمان خواستیم مشکلاتشان را بگوید اعلام کرد که تجهیزات به روز است؟ گزارش‌ها مغایر با یکدیگر است و هر کس مقصر را به گونه‌ای نشان داده است.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش ارائه شده توسط رئیس سازمان آتش نشانی را یک ریال هم قبول ندارم، تأکید کرد: جای قالیباف در جلسه امروز خالی بود. داستانی مهمتر از این موضوع وجود نداشت که وی باید به صحن می‌آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه من از بچه‌های آتش نشانی دفاع می‌کنم، خطاب به رئیس سازمان آتش نشانی که در جلسه حضور داشت، گفت: گزارشی که شما ارائه دادید انگار که بر سر کلاس درس بود و من از این نحوه گزارش دهی ناراحت شدم.

وی با بیان اینکه جای خالی شهردار تهران در جلسه امروز واقعا احساس شد، گفت: آیا مهمتر از این موضوع نیز وجود داشت که شهردار تهران به شورا نیامد. من می‌گویم یک ریال هم گزارش خوشزاد را قبول ندارم.

وی ادامه داد: نحوه گزارش دهی خوشزاد به گونه‌ای بود که گویا این خانم‌ها می‌خواستند خودشان را به زمین پرت کنند و مقصرند چرا توپ را به زمین قوه قضاییه شوت می‌کنید. بهتر است شهردار تهران گزارش کتبی نسبت به این موضوع ارائه دهد.

وی با اشاره به گزارش‌های متنوعی که ارائه شده، گفت: گزارش‌ها مغایر با یکدیگر است و هر کس مقصر را به گونه‌ای دیگر نشان داده است.

عباس جدیدی در پاسخ به نظر دوستی گفت: با احترامی که به شما قائل هستم اما تعجب می‌کنم چرا اینگونه می‌گویید. در تهیه این گزارش هیچ سمت و سویی وجود نداشته است و جناح خاصی پیگیر موضوع نبوده است.

حبیب کاشانی نیز خطاب به اعضای شورا گفت: ما به عنوان اعضای شورای شهر خود در این حادثه مقصریم. یکی از وظایف شورا نظارت بر عملکرد شهرداری است اگر به صورت جدی این موضوع پیگیری می‌شد؛ شاید این دو نفر زنده بودند.

وی ادامه داد: برای شهری همچون تهران این اتفاقات غیرقابل اجتناب است. اگر لازم است ما بودجه و تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی را تأمین می‌کنیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از اعضای شورای شهر خواهش می‌کنم اجازه بدهید موضوع روند خود را طی بکند، گفت: مسئله باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

محمد سالاری نیز با بیان اینکه سازمان آتش نشانی مقصر اصلی در این حادثه است، گفت: چرا آن زمان که از این سازمان خواستیم مشکلاتشان را بگوید اعلام کرد که تجهیزات به روز است. اگر آن موقع مشکلات این سازمان مطرح می‌شد شاید این حادثه رخ نمی‌داد.

سالاری گفت: چرا در شرایطی که تخلف مدیریتی رخ داده؛ دو فرد دیگر بازداشت شده‌اند. باید سازمان در این زمینه نیز پاسخگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز