خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

کارگران و کارفرمایان برای زدودن اختلافات خود تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۶

دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید بر مبنای ایجاد وحدت، مودت و دوستی بین کارگران و کارفرمایان اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه اختلاف و دوگانگی بین آنان مشاهده می‌شود برای رفع آن برآیند.

ایلنا: استاندار کرمانشاه بابادی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایجاد وحدت بین مردم ایران به پیروزی رسید و دشمنان با ایجاد تفرقه نتوانستند که مانع پیروزی انقلاب شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در ادامه با بیان اینکه با ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه می‌توانیم بر مشکلات فائق آئیم، اظهار داشت: از روزی که به استان کرمانشاه آمده‌ام همواره بر وحدت کلمه تاکید داشته‌ام، زیرا با این عامل است که می‌توانیم مسیر توسعه، شکوفایی و بالندگی استان را هموار سازیم.

وی ایجاد وحدت بین کارگران و کارفرمایان را عاملی بسیار مهم در رشد و توانمند‌تر شدن واحدهای تولیدی استان عنوان کرد و گفت: بعضی از کارخانجات استان که موفق عمل کرده‌اند و دارای بازدهی بسیار مطلوبی هستند بدون تردید بر عامل وحدت تکیه داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید بر مبنای ایجاد وحدت، مودت و دوستی بین کارگران و کارفرمایان اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه اختلاف و دوگانگی بین آنان مشاهده می‌شود برای رفع آن برآیند.

وی همچنین ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی را موثر و ضروری عنوان کرد و گفت: با ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی استان بدون تردید با توفیقات خوبی در تمامی عرصه برخوردار خواهیم شد و باید توجه داشت عامل تفرقه و عدم وحدت در گذشته موجب بسیاری از مشکلات و حرکت به سمت توسعه در استان شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نیروهای توانمند بسیار خوب در استان کرمانشاه بیان داشت: با وحدت و انسجام می‌توانیم از این نیرو‌ها در جهت توسعه، شکوفایی و پیشرفت استان بهره بگیریم و آنچه برای ما مهم است تلاش برای ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی در استان است، زیرا تفرقه را عامل بازدارنده و جلوگیری از توسعه می‌دانیم.

رضایی بابادی در ادامه ارائه آموزش به نیروهای کار را بسیار مناسب برای اشتغالزایی جوانان عنوان کرد و گفت: آنچه که باید نسبت به آن حساس باشیم تعلیم و تربیت نیروی متخصص و آموزش دیده در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای است، زیرا نیروی انسانی متخصص مهم‌ترین عامل در توسعه است.

وی با اشاره به مزیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب در استان گفت: با تلاش، جدیت و انسجام باید این مزیت‌ها را در جهت توسعه استان بکار گیریم و شرایط بهتری را برای استان رقم بزنیم.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای حل مشکلات طرح‌های صنعتی راکد و نیمه راکد و همچنین توسعه واحدهای صنعتی فعال برنامه ریزی‌های لازم را دنبال می‌کنیم و در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی ذیربط جدیت و تلاش ویژه می‌خواهیم، گفت: استان کرمانشاه با توجه شرایط ویژه و موقعیت جغرافیایی و همچنین ظرفیت‌های بالقوه خود استحقاق بیشتری برای توسعه و پیشرفت دارد و همه باید با تلاش بیشتر ایجاد زمینه فعالیت بهتر در استان را فراهم سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز