خبرگزاری کار ایران

آقاخانی خبر داد:

اختصاص ۵۰ درصد درآمد نمایش «شمعدانی‌ها» به کودکان سرطانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۸۴

گروه تئا‌تر پوشه در نظر دارد ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش دو روز نخست نمایش کمدی «شمعدانی‌ها» طی روزهای دوشنبه ۲۱ و سه‌شنبه ۲۲ بهمن را به بنیاد خیریه دهش‌پور و کودکان سرطانی تحت حمایت این بنیاد تقدیم کند.

ایلنا: سرپرست گروه تئا‌تر «پوشه»، از تصمیم گروه برای اختصاص ۵۰ درصد از درآمد دو روز نخست اجرای نمایش «شمعدانی‌ها» به کودکان سرطانی زیر پوشش بنیاد دهش‌پور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب آقاخانی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: گروه تئا‌تر پوشه در نظر دارد ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش دو روز نخست نمایش کمدی «شمعدانی‌ها» طی روزهای دوشنبه ۲۱ و سه‌شنبه ۲۲ بهمن را به بنیاد خیریه دهش‌پور و کودکان سرطانی تحت حمایت این بنیاد تقدیم کند.

‌نمایش «شمعدانی‌ها» دومین کمدی کارنامه این گروه به شمار می‌رود که از ۲۱ بهمن تا دهه سوم اسفند هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

حمیدرضا نعیمی، آناهیتا همتی، علی میلانی، مرضیه صدرایی، وحید نفر، محسن رستگار، کیوان خانبگی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی روی صحنه می‌روند. وحید نفر نقش مادر بزرگ آلزایمری خانواده شمعدانی را بر عهده دارد!

عوامل فنی این نمایش برعهده اعضای همیشگی و حرفه‌ای «گروه تئا‌تر پوشه» است. طراح نور: کیوان معتمدی، چهره‌پرداز: الهام صالحی، طراح چهره‌‌پرداز: الهام صالحی، گرافیک: ارسلان آقاخانی، صحنه و لباس: لادن کنعانی، گروه کارگردانی: ساناز قراملکی، هلن بهرامی و علی بهرامی آقاخانی را در اجرای نمایش «شمعدانی‌ها» بر عهده دارند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند برای خرید به سایت اینترنتی www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز