خبرگزاری کار ایران

سه رنگ سربلندی بر دیوار نگارخانه‌های شهر

کد خبر : ۱۴۲۶۶۹

عکس‌های برگزیده نخستین جشنواره پرچم به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: فرهنگسرای انقلاب اسلامی نمایشگاه «سه رنگ سربلندی»، منتخبی از آثار بخش عکس نخستین جشنواره پرچم را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه، ۳۵ قطعه عکس منتخب از آثار برگزیده جشنواره پرچم در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه «سه رنگ سربلندی» همزمان در نگارخانه مهر این فرهنگسرا و نگارخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثار عکاسانی چون محمد گلچین، ابراهیم باقرلو، اعظم حسن لاریجانی، امیرعلی جوادیان، منصوره معتمدی، بهزاد نعمتی، مصطفی قطبی، عبدالصمد اکبری، اصغر بشارتی، کمال شبخیز، فرزانه فرحبخش و… به نمایش درمی‌آید. در میان عکس‌های به نمایش درآمده اثری از شهید سعید جانبزرگی نیز انتخاب شده است.

آیین گشایش این نمایشگاه ۱۶بهمن ساعت ۹:۳۰ با حضور جمعی از دانش آموزان انجام می‌شود. همزمان با برپایی این نمایشگاه، بسته نمایشگاهی «سه رنگ سربلندی» برای برگزاری همزمان در اختیار گروه های فرهنگی و مردمی قرار می‌گیرد.

جشنواره پرچم سال گذشته به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و فرهنگسرای فردوس و در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان برگزار شد و سیزدهم آبان امسال برگزیدگان خود را معرفی کرد.

تاکید بر نقش وحدت‌بخش پرچم و بیان اهمیت و جایگاه ویژه آن در ایجاد همبستگی و یک‌دلی مردم، توجه به پرچم به‌عنوان مهم‌ترین نشان ملی کشور، توجه به جایگاه پرچم در عرصه‌های گوناگون ملی، ورزشی، اقتصادی و صنعتی و توجه به کارکردهای پرچم به‌عنوان یک نماد بصری و مفهومی در حیات اجتماعی و زندگی روزمره‌ مردم، از جمله اهداف برگزاری جشنواره پرچم در فراخوان آن عنوان شده بود.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی مجموعه برنامه‌های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را با عنوان «ماه بهار»، از اول بهمن آغاز کرده و تا پایان بهمن به کار خود ادامه می‌دهد. در این مدت مجموعه برنامه‌هایی ازجمله «تهران تا بهار» گردشگری انقلاب اسلامی، جشن‌های روز خوب پیروزی، نمایشگاه قاب انقلاب و… برگزار می‌شود و نمایشگاه «سه رنگ سربلندی» پایان بخش برنامه‌های «ماه بهار» است و تا ۳۰ بهمن میزبان علاقمندان به هنر عکاسی است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه مهر در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز