خبرگزاری کار ایران

توکلی به هیات رییسه پیشنهاد داد‎؛

اصل تبصره ۲۱ اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را به شور بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۷

این۶۳۲هزار میلیارد تومانی که درنتیجه اصلاح قیمت کالا‌ها و خدمات موضوع قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اضافه شده است معنی‌اش این است که به اندازه یک سوم کل بودجه عمومی وزن دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار به شور گذاشتن اصل تبصره ۲۱ اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی درنشست علنی امروز –سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور درتذکری با استناد به ماده ۱۵۳ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: تبصره ۲۱ اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تبصره عادی نیست و با توجه به اینکه با تولید ملی در ارتباط است در سرنوشت کشور بسیار سرنوشت ساز است.

نماینده مردم تهران با بیان پیشنهاد به شور گذاشتن اصل تبصره ۲۱ قبل از بررسی آن گفت: این۶۳۲هزار میلیارد تومانی که درنتیجه اصلاح قیمت کالا‌ها و خدمات موضوع قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اضافه شده است معنی‌اش این است که به اندازه یک سوم کل بودجه عمومی وزن دارد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر توکلی گفت: من این تذکر را وارد نمی‌دانم چرا که لایحه بودجه ما یک شوری است ودر ماده ۱۵۳ آیین نامه داخلی عبارت «بعضی مواد» ذکر شده و از آنجایی که به این تبصره موادی اضافه نشده تذکر شما را واردنمی دانم. اما دقت نظری که می‌فرمایید درست است و با توجه به اهمیت موضوع تا آنجا که ممکن است این تبصره را با دقت بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز