خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

لزوم ارسال ماشین آلات راهداری به مازندران از استان‌های همجوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۳

استاندار مازندران خواستار اعزام ماشین آلات راهداری از جمله گریدر، برف روب و بلدوزر از استان های تهران، البرز، قزوین و گیلان برای بازگشایی جاده های اصلی و فرعی مناطق غرب استان شد.

استاندار مازندران خواستار اعزام ماشین آلات راهداری از جمله گریدر، برف روب و بلدوزر از استان‌های تهران، البرز، قزوین و گیلان برای بازگشایی جاده‌های اصلی و فرعی مناطق غرب استان شد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار گفت: ماشین آلات راهداری استان جوابگو نیاز غرب استان نیست.

وی افزود: ارتفاع برف در غرب مازندران به حدود یک و نیم متر می‌رسد و با توجه به گستردگی منطقه و حجم بالای کار نیاز است تا از استان‌های همجوار ماشین آلات راهداری به منطقه اعزام شود.

استاندار مازندران در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم ارسال تجهیزات راهدای به مازندران تاکید کرد.

ربیع فلاح در بخشی از این نامه آورده است: متأسفانه خسارت‌های متعددی در حوزهٔ زیر ساخت‌های عمرانی از جمله(آب، برق و راه) به مناطق غرب استان وارد شده که منشاء آلام هموطنان و معطل ماندن فعالیت‌های متعارف خدماتی و اقتصادی شده است.

وی در این نامه هم چنین آورده است: از این رو پیرو مذاکره تلفنی وزیر کشور در خصوص کمک رسانی فوری در این خصوص، خواهشمند است تدابیری اتخاذ شود تا نسبت به ارسال تجهیزات و امکانات راهداری از طریق مورد نظر اقدام عاجل به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز