خبرگزاری کار ایران

سوپر لیگ کاراته - شیراز؛

کورس داغ کاراته‌کاران دانشگاه‌آزاد، آذرخودرو و لوله‌سبز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۱

این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در سالن شهید ربانی شیراز پیگیری خواهد شد که هر دیدار می‌تواند برای تیم‌های بالای جدول اهمیت خاصی داشته باشد.

هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری به میزبانی هیات کاراته فارس برگزار می‌شود که تیم مدعی آذرخودرو مبارزات حساسی با حریفانی سخت‌کوش دارد.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در سالن شهید ربانی شیراز پیگیری خواهد شد که هر دیدار می‌تواند برای تیم‌های بالای جدول اهمیت خاصی داشته باشد.

تیم دانشگاه‌آزاد که تا پیش از برگزاری دیدارهای این هفته با ۲۷ امتیاز تیمی و ۲۴۰ امتیاز انفرادی، صدر جدول را در اختیار دارد و به تازگی نیز در مسابقات جایزه بزرگ امارات عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته در نخستین دیدار به مصاف باشگاه پرهام می‌رود. هر چند روی کاغذ دانشگاه‌آزاد را باید پیروز این مبارزه دانست، اما باشگاه پرهام در هفته‌های گذشته به خوبی نشان داد در بخش کومیته از بهترین تیم‌های سوپر لیگ محسوب می‌شود. دانشگاه آزاد در ادامه با تیم انتهای جدولی شهید داورزنی قرچک و سپس صنعت برق هرمزگان مبارزه می‌کند.

تیم آذرخودرو نوین نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده دانشگاه‌آزاد و یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ، ابتدا مقابل آوای‌رزم صف‌آرایی می‌کند و در ادامه سپاهان و تیم لوله سبز آسیا را پیش‌رو دارد. هر چند آذرخودرو اسب خود را برای قهرمانی زین کرده، اما تیم لوله سبز آسیا در مسابقات هفته پیشین با برتری مقابل دانشگاه‌آزاد، خود را در قواره مدعی نشان داد و مبارزه این دو تیم بدون تردید حساس‌ترین رقابت هفته جاری خواهد بود. سپاهان هم این هفته علاوه بر مبارزه مقابل تیم آذرخودرو نوین، با مناطق نفت‌خیز جنوب و آوای‌رزم مبارزه می‌کنند.

شهید داورزنی قرچک که بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای دارد ابتدا با تیم جندی‌شاپور شیراز مبارزه می‌کند و در مرحله سوم مقابل باشگاه پرهام قرار می‌گیرد. لوله سبز آسیا(پایتخت) در مرحله نخست مقابل برق هرمزگان و در ادامه تیم مناطق نفت خیز جنوب قرار خواهد گرفت. مبارزه تیم‌های جندی‌شاپور شیراز با برق هرمزگان و مناطق نفت‌خیز جنوب سایر دیدارهای این هفته است.

همچنین در این هفته دو تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و شهید داورزنی قرچک هم در یک دیدار معوقه به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز