خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قالیشویان تهران در گفتگو با ایلنا خبر داد؛

نرخ‌های جدید قالی شویی ها اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۸

همه ساله در ایام پایانی سال شاهد پخش تراکت از سوی افراد بی‌نام و نشانی هستیم که مردم را فریب می‌دهند، اما لازم است تا مردم قبل از هر اقدامی با استعلام از اتحادیه قالیشویان از واقعی بودن قالیشویان مطلع شده و پس از آن فرش‌های گران قیمت خود را به آن‌ها بسپارند.

رییس اتحادیه قالیشویان تهران از نرخ‌های جدید قالیشویی خبر داد.

حمید محمدی کمسرخ، رییس اتحادیه قالی شویان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نرخ‌های جدید قالیشویی اظهار داشت: فرش ماشینی درجه ۱ هر متر ۲۹۰۰ تومان و شستشوی فرش دستباف بسته به کیفیت آن(گل ابریشمی، کرک و پشم) در هر متر از ۴۸۵۰ تا ۸ هزار تومان متغیر است.

وی افزود: البته شهروندان به این نرخ‌ها هزینه ایاب و ذهاب که ۹ هزار تومان است نیز اضافه کنند البته این نرخ در تمامی نقاط تهران یکسان است.

محمدی کمسرخ تصریح کرد: در صورتی که فرشی لک داشته باشد و یا خدمات دیگری بخواهد با توافق دو طرف نرخ توافقی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از معتبر بودن قالی شویی اطمینان حاصل کنند و پس از آن فرش‌های خود را به آن‌ها بسپارند گفت: همه ساله شاهد دزدی‌های متعدد در این زمینه هستیم و افراد بی‌نام و نشانی با پخش کردن تراکت در ایام پایانی سال مردم را فریب می‌دهند اما آنچه حائز اهمیت است این است که مردم از واقعی بودن قالی شویی‌ها با استعلام از اتحادیه قالیشویان مطلع شوند و پس از آن فرش‌های گران قیمت خود را به آن‌ها بسپارند.

محمدی افزود: لیست قالیشویی‌های مجاز در صنف قالیشویان وجود دارد و مردم می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.
وی همچنین گفت: شستن قالی در خانه با دستگاه نیز چندان درست نیست زیرا اغلب خاک و دوده بر روی قالی باقی می‌ماند و فرش را سفت و خراب می‌کند.

گفتنی است همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و انجام سنت خانه تکانی از سوی مردم شاهد حضور برخی از شرکت‌ها و موسسات غیر مجازی هستیم که تبلیغات وسیعی را در زمینه شستشوی فرش و قالی انجام داده که در برخی از موارد به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم نارضایتی‌های زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز