خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کاگر استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

برخی به دنبال تشویش و ایجاد بحران در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۸

چرا برخی از این دوستان منتقد در سخنان و مطالب خود که در رسانه‌های مطبوعشان منعکس می‌شود؛ هیچ توجهی به آرمان‌های نظام و امام راحل ندارند و در گفته‌هایشان تنها به دنبال تشویش جامعه و از بین بردن دستاوردهای انقلاب هستند.

ایلنا: معاون خانه کارگر استان کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع سبد کالا در بین اقشار جامعه گفت: طرح توزیع سبد کالا در کشور، فی نفسه برنامه و طرح خوب و آینه داری بود.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه اظهار داشت: دولت باید اولویت‌ها را در چنین مواردی به اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین جامعه بدهد و در این صورت است که می‌توان به صراحت گفت که عدالت در کشور جاری است.

وی تاکید کرد: باید مسئولان اقتصادی در مسئله توزیع سبد کالا دقت نظر بیشتری به خرج می‌دادند تا شاهد نارضایتی بخشی از کارگران و مستمری‌بیگران نباشیم.

زارعی با انتقاد از کسانی که تمکن مالی دارند و باز هم یارانه و سبد کالا دریافت می‌دارند، اظهار داشت: متاسفانه چند روز پیش یکی از رسانه‌های کشور در گزارشی آورده بود که برخی نمایندگان مجلس و حتی مدیران تراز اول کشور هنوز یارانه دریافت می‌کنند که این امر نشان دهنده سوءاستفاده از بیت المال و نبود نظارت‌های کافی است که این امر تنها باعثبهانه‌ای در دست مخالفان دولت و نظام است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر این است که بسیاری از خبرنگاران که به نوعی جزو افراد زیرخطر فقر قراردارند از دریافت سبد کالا محروم شده‌اند که این جز دلسردی این قشر چیز دیگری به دنبال ندارد.

زارعی در ادامه به مرگ یکی از شهروندان در صف توزیع سبد کالا در شهر کرمانشاه اشاره داشت و افزود: باید علت این حادثه را نتیجه بی‌برنامگی مسئولان امر دانست.

وی بیان داشت: بعضا دیده شده است که برخی از کارکنان که حقوق آنان بالای ۲ میلیون تومان است شامل دریافت سبد کالا شده‌اند ولی در مقابل این افراد هستند آن دست از کارگران که نه تنها درآمدی ندارند، بلکه جمع درآمدهای ماهیانه آن‌ها به کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد، به نظر شما این توزیع سبد کالا عادلانه است؟!

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه به اشاره به اینکه نحوه توزیع این چنین کالا در بازار می‌تواند بهانه‌ای در دست مخالفان و منتقدان دولت باشد، گفت: برخی از گروه‌های مخالف و آن دست از افرادی که در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به نوعی در این رقابت‌ها ناکام مانده‌اند به دنبال بهانه جویی هستند و می‌بینیم که برخی از رسانه‌های منتقد و مخالف دولت دکتر روحانی همزمان با آغاز توزیع سبد کالا در کشور، سازهای مخالف خود را کوک کرده و در رسانه‌های مکتوب و مجازی خود به هر نحو ممکن، به سیاست‌های دولت یازدهم حمله را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: این دوستان چرا به این زودی فراموش کرده‌اند که در دو دولت گذشته هرگاه سخن از عدالت پیش می‌آمد آوای سرخوشی سر می‌داند و دولت متبوع خودشان را برآمده از متن جامعه و قشر مستضعف می‌خوانند. حالا که دولت یازدهم قسمت دارد در این برهه خاص از تاریخ بخشی از نیازهای اصلی و اولیه کالا در بین اقشار آسیب پذیر را حل کند، این دوستان به ظاهر عدالت خواه سازهای مخالف خود را کوک کرده و دولت را به باد انتقاد گرفته‌اند.

این فعال سیاسی عنوان داشت: جای تاسف است این عده که ساز مخالف می‌زنند تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد آینده و سرنوشت مردم کشور است، زیرا تا جایی پیش می‌روند که نه تنها منافع ملت را در خطر می‌اندازند، حتی در برخی از موارد می‌خواهند تمام دستاوردهای دولت یازدهم را منفی و وارونه قلمداد کنند.

زارعی حرکت این دست از گروه‌های مخالف دولت را ناصواب و غیرمنطقی عنوان کرد و افزود: شعار دکتر روحانی حرکت در مسیر اعتدال و میانه روی است. تعجب اینجاست که مخالفان دولت فعلی تاکنون مواضع اصلی خود را به مردم و ملت اعلام نکرده‌اند و از منظر آن‌ها هر کاری که دکتر روحانی و وزاریش انجام دهند همگی اشتباه و به زیان امنیت ملی کشور است.

وی با اشاره به اینکه ترقی و توسعه جامعه نیازمند همراهی و همگامی سه قوه کشور است، گفت: چرا برخی از این دوستان منتقد در سخنان و مطالب خود که در رسانه‌های مطبوعشان منعکس می‌شود؛ هیچ توجهی به آرمان‌های نظام و امام راحل ندارند و در گفته‌هایشان تنها به دنبال تشویش جامعه و از بین بردن دستاوردهای انقلاب هستند.

معاون خانه گارکر استان کرمانشاه اظهار داشت: استفاده از رسانه‌های هم طیف خود در زیر سئوال بردن خدمات دولت یازدهم، تلاش برای ناامیدی مردم از دولت کنونی تا گوشه‌ای از فعالیت رسانه‌های منتقدان دولت روحانی است که به عینه در برخی از نشریات مغرض این امر به خوبی قابل مشاهده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز