خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن خبر داد:

عملیات برفروبی در سطح محورهای ارتباطی تنکابن ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۸

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن از اجرای عملیات برفروبی و یخ زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن از اجرای عملیات برفروبی و یخ زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به حجم بالای برف(بالغ بر ۱/۲۰ متر) در سطح محورهای تنکابن، عملیات برفروبی و یخ زدایی راهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، رحمان طالش حسینی گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

وی از فعالیت شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی محور «چالکرود _ نشتارود» خبر داد و گفت: خوشبختانه راهداران سخت کوش مستقر در سطح محور مذکور توانستند پس از ساعت‌ها تلاش و کوشش دو لاین محور مذکور را بازگشایی کنند.

طالش حسینی افزود: انشاءالله به محض بازگشایی و تردد خودرو‌ها در محورهای اصلی، اکیپ‌های راهداری به کمک دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام خواهند شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن اظهار داشت: جهت تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محور‌ها، این اداره از امکانات و ماشین آلات اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برای بازگشایی محور‌ها استفاده نموده، که جا دارد از همکاری و مساعدت مسؤلین این اداره کل جهت رفع مشکلات مردم قدردانی نمایم.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امداد رسانی و بازگشایی محور‌ها از مردم و مسافرین عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به این مناطق پرهیز نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز