خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خبر داد:

توزیع مداوم اقلام مورد نیاز مردم غرب استان / اعزام ۳۹ تیم امدادی از استان‌های همجوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۴

۳۹ تیم امدادی از استان های تهران، گیلان و سمنان به مناطق غرب استان مازندران اعزام شدند. / ۸ اکیپ ارزیابی برای احصا و جمع بندی خسارات وارده به اماکن مسکونی به این مناطق اعزام شده ند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای مناطق غرب استان تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، هادی خنجری با اشاره به تشکیل جلسات متعدد شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شهرهای غرب استان، گفت: از‌‌ همان ساعات اولیه بارش سنگین برف، تیم‌های امدادی و عملیاتی از هلال احمر، پلیس راه، راهداری، برق، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و مخابرات به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های معین برای کمک رسانی به شهرهای بحران زده غرب استان تعیین شده‌اند، اذعان داشت: مایحتاج مراکز درمانی غرب استان شامل سوخت، نان، آب، پتو و تعداد ۱۲ خودرو کمک دار توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و به منطقه اعزام شده است.

خنجری هم چنین از اعزام ۳۹ تیم امدادی از استان‌های تهران، گیلان و سمنان به مناطق غرب استان خبر داد و افزود: هم چنین ۸ اکیپ ارزیابی برای احصا و جمع بندی خسارات وارده به اماکن مسکونی به این مناطق اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: تاکنون ۲۰ دستگاه خودرو و ۲۷۲ امدادگر هلال احمر استان به مناطق غرب مازندران اعزام شده‌اند و بیش از ۱۵ هزار بطری آب معدنی، ۴۳ هزار قرص نان و اقلامی نظیر پتو، چراغ والور و کنسرو مواد غذایی توسط هلال احمر به این مناطق فرستاده شده و در حال توزیع است.

وی با اشاره به بازگشایی محور‌های هراز، کندوان و سوادکوه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: اعزام ۴ دستگاه تریلی، ۱۰ دستگاه گریدر و ماشین آلات دیگر به همراه ۲ دستگاه نمک پاش و توزیع۸۰۰ تن نمک در محور ساحلی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز