خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۷۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

زنجان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال مبلغ زکات جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان یک میلیون و ۵۹۰ هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: سالانه بیش از ۴۵ طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا و در خانه انفاق کمک‌های مردمی در قالب این طرح‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان تا پایان دی ماه امسال اذعان داشت: در مدت مذکور در قالب طرح احسان تاج گل ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری ۴ میلیون و ۱۱۱ هزار ریال کمک در راستای کمک به مناطق محروم اشاره داشت و گفت: امسال در قالب اجرای طرح جشن نیکوکاری نیز ۲۰ میلیون و ۹۴۱ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

این مسئول در ادامه به جمع‌آوری ۲۶ میلیون ریال کمک با اجرای جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: امسال مبلغ زکات جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان یک میلیون و ۵۹۰ هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کمک در طرح یاسین اشاره کرد و بیان داشت: میزان کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی در خانه انفاق ۱۳ میلیون و ۲۹۹ هزار ریال برآورد شده است.

حسنلو جمع‌آوری مبلغ ۵ میلیون و ۷۰۴ هزار ریال در قالب نذر، ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال در طرح احسان زائر و ۲۶ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال در راستای کمک به زلزله‌زدگان را از دیگر کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق اعلام کرد و اذعان داشت: در مجموع تا پایان دی ماه امسال ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۲۰۷ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با تقدیر از همکاری و مشارکت صمیمانه مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی این نهاد از مردم استان خواست، در دو ماه باقی مانده از سال نیز امداد را در خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز