خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با استقبال بی‌نظیر هواداران وارد تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۱

عشق و محبت به هواداران تراکتور من را به تبریز کشاند.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عشق، محبت و علاقه به هواداران خونگرم این تیم مرا به تبریز کشاند تا باردیگر در میان آن‌ها باشم.
به گزارش ایلنا تونی اولیویرا روز جمعه در حاشیه بازی تراکتورسازی و داماش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که هم اکنون در میان هواداران هستم و آن‌ها همیشه در قلب من جای داشته و دارند.
وی ادامه داد: زمانی که فصل گذشته از تراکتورسازی جدا شدم، گفتم تنها چیزی که با خود از تبریز می‌برم محبت آنهاست و همیشه در قلب من خواهند بود.
وی درباره مذاکرات خود با باشگاه تراکتورسازی، گفت: با مدیرعامل باشگاه مذاکرات خیلی خوب و امیدوارکننده‌ای داشتم اما امیدوارم آنچه در مذاکرات گذشت و در قراردادم وجود دارد، مدیران باشگاه عمل کنند تا من با دلگرمی بیشتر و امیدوارانه به کارم ادامه دهم.
تونی افزود: من یک مربی حرفه‌ای هستم و می‌دانم کار خود را چگونه و به خوبی انجام دهم.
سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز، مدت قرارداد کنونی خود را سه ماه اعلام کرد و گفت: اگر شرایط مهیا بود و ارزیابی من و باشگاه از نحوه عملکرد یکدیگر مناسب بود دوست دارم فصل آینده نیز در تراکتورسازی باشم.
آنتونیو خوزه کونسئسائو اولیویرا ˈ ملقب به تونی ساعاتی قبل با استقبال بی‌نظیر هواداران تراکتورسازی از استانبول وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.
این مربی پرتغالی که فصل گذشته نیز هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده داشت، در حالی که دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ بر‌تر باقی بود از سوی مدیرعامل وقت تراکتورسازی از سمت خود برکنار شد، اما امروز / جمعه / پس از ۲۷۰ روز وارد تبریز شد تا باردیگر سکان هدایت تیم سابقش را بر عهده بگیرد.
هواداران تراکتورسازی از ساعات اولیه صبح در یک هوای سرد در فرودگاه شهید مدنی تبریز حاضر شده و با تشویق‌های ممتد و سر دادن شعارهای مختلف در حمایت از سرمربی جدید تیم خود، به استقبال تونی آمده بودند.
آن‌ها با پرچم‌های سرخ تراکتور و آذین بندی خودروهای خود به شدت از آمدن تونی به تبریز خوشحال بوده و خواستار حضور طولانی مدت وی در تیم تراکتورسازی بودند.
حجم انبوه جمعیت حاضر در فرودگاه تبریز به اندازه‌ای بود که مسوولان امنیتی و اتنظامی تصمیم گرفتند میدان حجاج را برای استقبال هواداران از سرمربی جدید تراکتورسازی در نظر بگیرند تا خللی در برنامه سایر پروازهای فرودگاه تبریز به وجود نیاید.
در حالی که هواداران منتظر ورود تونی از خروجی شماره سه میدان حجاج بودند، به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت مسوولان تصمیم گرفتند وی را از ورودی شماره دو فرودگاه خارج کنند که این موضوع به شدت مورد اعتراض هواداران قرار گرفت.
با این حال جمعیت حاضر در فرودگاه تبریز اتومبیل حامل سرمربی جدید تراکتورسازی را احاطه کرده و مانع از حرکت آن شدند و این موضوع اعتراض تونی را در پی داشت که با درخواست وی برای کنار رفتن هواداران جهت حرکت خودرو موضوع فیصله یافت.
تونی اولیویرای ۶۸ ساله از بازیکنان و مربیان مشهور پرتغال است که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون بنفیکا، سویای اسپانیا، بوردو فرانسه، الاهلی مصر، گوانژوی چین، الاتفاق و الاتحاد عربستان و الشارجه امارات را بر عهده داشته است.

وی در دوران بازیگری نیز طی سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۸ میلادی برای تیم ملی پرتغال در ۳۳ مسابقه رسمی بازی کرده که حاصل آن یک گل بوده است.
تونی همچنین طی سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۱ میلادی در ۳۹۱ مسابقه برای تیم باشگاهی بنفیکا به میدان رفته که حاصل آن ۲۳ گل بوده است.
جانشینی خوزه مورینیو به سال ۲۰۰۰ در تیم بنفیکا، دستیاری آلکس فرگوسن در منچستریونایتد به همراه کارلوس کی روش و همکاری با استیوگوران اریکسون در جام جهانی ۲۰۱۰ در تیم ملی ساحل عاج از جمله دیگر سوابق مربیگری تونی است.
این مربی پرتغالی قرار است تا پایان فصل جاری لیگ بر‌تر سرمربیگری تراکتورسازی را عهده دار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز