خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۵؛

پرسپولیس نفس سپاهان را برید / نخستین پیروزی دایی بر کرانچار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۸

در نیمه دوم شاهد درگیری‌های عجیب بازیکنان دو تیم بودیم و حتی بر سر یک اوت دستی درگیری بزرگی بین بازیکنان ایجاد شد که البته با مدیریت فغانی کار به جای باریک کشیده نشد.

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل سپاهان به جایگاه سوم جدول صعود کرد تا هواداران این تیم را بیش از پیش برای جبران ناکامی در جام حذفی امیدوار کند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تیم فوتبال پرسپولیس در حضور حدود ۲۰ هزار هوادار میزبان سپاهان بود که قرمزپوشان تهرانی موفق شدند این بازی را با ۲ گل به سود خود به پایان ببرند تا صعودی ۲ پله‌ای در جدول رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

عباس‌زاده در دقیقه ۱۲ و حمید علی‌عسگری در دقیقه ۱۸ دو گل را برای دایی و تیمش به ثمر رساندند تا نخستین پیروزی دایی را بر کرانچار در لیگ برتر را رقم بزنند. در این بازی مهدی شریفی پدیده تیم کرانچار به دلیل تکل خشن بر روی محسن بنگر با کارت قرمز علیرضا فغانی از زمین مسابقه اخراج شد تا سپاهان از دقایق پایانی نیمه نخست با ۱۰ بازیکن بازی را دنبال کند.

در نیمه دوم شاهد درگیری‌های عجیب بازیکنان دو تیم بودیم و حتی بر سر یک اوت دستی درگیری بزرگی بین بازیکنان ایجاد شد که البته با مدیریت فغانی کار به جای باریک کشیده نشد. خلعتبری و شجاع خلیل‌زاده آغاز کننده این درگیری بودند که هر دو هم از داور کارت زرد گرفتند ولی در ادامه بازیکنان دو تیم به درگیری‌های لفظی پرداخند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۴ امتیازی و به جایگاه سوم جدول صعود کرد. سپاهان نیز با ۴۳ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز لیگ برتر به این شرح است:

پرسپولیس تهران(۲) - سپاهان اصفهان(صفر)

گل‌ها: عباس‌زاده(۱۲) و علی‌عسگری(۱۸) برای پرسپولیس

مس کرمان(یک) - استقلال تهران(یک)

گل: محمد قاضی(۴۲) برای استقلال و ادینهو(۹۰ + ۱) برای مس

ملوان انزلی(۲) - نفت تهران(صفر)

گل: مهدی دغاغله(۳۰) و شاهین ثاقبی(۵۳) برای ملوان

راه‌آهن سورینت(صفر) - صبای قم(صفر)

ذوب آهن(صفر) - گسترش فولاد تبریز(صفر)

سایپای البرز(صفر) - فولاد خوزستان(صفر)

استقلال خوزستان(صفر) - فجر سپاسی شیراز(صفر)

تراکتورسازی تبریز(صفر) - داماش گیلان(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز