خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان:

۹۰ روستا در لرستان با تانکر آبرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان: در حال حاضر ۱۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد ۹۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد ۹۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد " کاکاوند "، گفت: به مناسبت دهه فجر، دو طرح آبرسانی به فرمان‌آباد ازنا و چَم‎شهران پلدختر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

" کاکاوند " اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۶۱ روستا در لرستان وجود دارد که از این تعداد یک‎هزار و ۵۳۰ روستا، بالای ۲۰ خانوار هستند و یک‎هزار و ۲۶۷ روستا نیز تحت پوشش این شرکت قرار دارند.
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان این شرکت ۱۱۱ هزارنفر است، اظهار کرد: ‌ در حال حاضر ۱۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد ۹۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ادامه داد: ۶۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی در استان نیاز است.
وی اعتبار مصوب امسال را ۲۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: ‌ تاکنون از این مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر دو طرح آبرسانی به فرمان‌آباد ازنا و کمشهران پلدختر به بهره برداری می رسد.
وی گفت: این دو طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسدکه ۲۸۶۱ روستا در لرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۵۳۰ روستا بالای ۲۰ خانوار هستندو۱۲۶۷ روستای لرستان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان قرار دارد.
" کاکاوند " اظهار داشت: ‌تعداد مشترکان این شرکت ۱۱۱ هزار مشترک آب شرب هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز