خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان:

سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم آباد در حال آماده سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۹

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به اجرای عملیات آماده سازی سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: عملیات آماده سازی این سایت از سوی پیمانکار در حال انجام است.

ایلنا: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به اجرای عملیات آماده سازی سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون کار آماده سازی این سایت از سوی پیمانکار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " شهرام ملکی " با اشاره به بدهی این اداره کل به پیمانکار آماده سازی این سایت گفت: پیشنهادی که به پیمانکار این پروژه کرده ایم این است که تا بر اساس قرارداد قبلی کار آماده سازی را تا مرحله آسفالت انجام دهد و سپس مابه التفاوت این بدهی را از محل یارانه ها و یا فصل عمران شهری به او پرداخت کنیم.

" ملکی " یادآور شد: در نهایت قرارداد این پروژه را با مصوبه شورای مسکن استان اصلاح خواهیم کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از اتمام کار اجرایی واحدهای سایت ۱۵ هکتاری مسکن مهر مرکز این استان تا پایان شهریور ماه سال آینده خبر داد.
" شهرام ملکی " در جلسه شورای مسکن استان لرستان اظهار داشت: بر اساس اعلام پیمانکاران سایت ۱۵ هکتاری مسکن مهر خرم آباد واحدهای مسکن مربوط به این پروژه شهریور ماه سال آینده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر این سایت توسط پنج انبوه ساز در حال ساخت است، عنوان کرد: در مجموع در سایت ۱۵ هکتاری مسکن مهر خرم آباد ۸۶۰ واحد احداثخواهد شد.

" ملکی " بیان داشت: بر اساس اعلام انبوه سازان برخی از فازهای این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز