خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

تعداد مدیران جوان استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۶

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه تعداد مدیران جوان استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: بیش از ۵۴ درصد از کارفرمایان استان زنجان زیر ۴۰ سال سن دارند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: تربیت چنین نسلی با توجه به ۸ سال دفاع مقدس و دوران تحریم حاکی از توانمندی مدیران جوان کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی شب گذشته(۵ بهمن) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ تعداد کارفرمایان زیر ۴۰ سال در سطح کشور ۴۹ درصد است.

به گفته این مقام مسئول، این آمار در مقایسه با استان زنجان ۶ درصد پائین تراست که این امر حاکی از بالا بودن مدیران جوان در زنجان است.

رئیس اتاق بازگانی استان زنجان در این مراسم خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوانان استان شد و گفت: این نیروی عظیم حاصل پرورش در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جمیلی اضافه کرد: تربیت چنین نسلی با توجه به ۸ سال دفاع مقدس و دوران تحریم حاکی ازتوانمندی مدیران جوان کشور است.

وی از مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی خواست طی دوران مدیریت جدید استان زنجان زمینه را برای رشد و شکوفائی صنعتی استان فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز