خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار اصفهان؛

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری اصفهان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۸

ˈسید مجتبی ایزدیˈ با حکم استاندار به عنوان مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری اصفهان منصوب شد.

استاندار اصفهان در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری اصفهان گفت: هنر مدیریت این است که حتی المقدور تلاش کند مقوله‌های امنیتی، حراستی به مقوله‌های غیر امنیتی و حراستی تبدیل نشود.

به گزارش ایلنا، رسول زرگرپور افزود: امنیت یک مقوله پر ابهام، چند وجهی و سیال است و نمی‌شود در مورد این واژه به صورت دقیق اظهار نظر کرد و بیشتر در مورد احساس امنیت صحبت می‌شود که آن هم بسیار پیچیده است زیرا به برداشت‌های داخلی اشخاص بر می‌گردد.

استاندار اصفهان ادامه داد: امنیت در واقع آخر خط حوزه‌های مختلف است بدین معنا که اگر پنج حوزه اساسی شامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انتظامی کار خود را به خوبی انجام دهند امنیت ایجاد می‌شود و اگر این حوزه‌ها در اجرای ماموریتهای خود به هر دلیلی موفق نباشد ناامنی شکل می‌گیرد.

وی گفت: به همین دلیل حوزه امنیتی، انتظامی از حوزه‌های مهم و اساسی است زیرا آنچه اهمیت دارد این است که به گونه‌ای عمل شود که مسائل قبل از آنکه به حوزه امنیتی برسد حل و فصل شود.

زرگرپور تصریح کرد: مسائل امنیتی گسیخته نیست بلکه یک روند مستمر و طولانی است و باید مشی علمی و کار‌شناسی در پرداختن به مقوله‌های امنیتی توسط مدیرکل جدید امنیتی، انتظامی استانداری اتخاذ شود.

استاندار اصفهان با اظهار خرسندی از پیگیری امور به صورت کار‌شناسی شده در دفتر امنیتی، انتظامی استانداری از تلاش‌ها و کوشش‌های ˈمحمد رضا جان نثاریˈ مدیرکل سابق امنیتی، انتظامی استانداری اصفهان قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز