خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی فارس خبرداد:

کشف ۲۳۰۰ گرم مواد مخدر شیشه در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۷۲

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۳۰۰گرم موادمخدر " شیشه " در شیراز خبرداد.

شیراز – ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۳۰۰گرم موادمخدر «شیشه» در شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان که صبح امروز یکشنبه ۶ بهمن در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت، در این خصوص افزود: با عملیات‌ اطلاعاتی انجام شده در یک هفته اخیر و کسب اطلاعات لازم پیرامون انتقال یک محموله قاچاق مواد مخدر شیشه از تهران به سمت شیراز، خانه امن این باند قاچاق مواد تحت نظر پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار کرفت و طی یک عملیات ضربتی ۴ نفر ا اعضای این باند دستگیرو مقدار۲۳۰۰گرم مواد مخدر «شیشه» از این باند کشف و ضبط شد.

وی میانگین سنی دستگیرشدگان را ۳۱-۲۲ سال عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی مواد کشف شده ۴۵میلیون تومان است.

سجادیان بابیان این مطلب که در ۹ ماه نخست سال جاری ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر شیبشه در استان فارس کشف و ضبط شده است افزود: استان فارس به یک استان ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس همچنین از کشف یک تن مواد مخدر «تریاک» در هفته گذشته در استان فارس نیز خبرداد و ادامه داد: این مقدار مواد مخدر از ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سجادیان تعداد دستگیر شدگان پیرامون کشفیات اخیر را ۳۷ نفر عنوان کرد و افزود: میانگین سنی این افراد بین ۳۳-۲۲ سال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز